Partner wydania: Tegoroczna edycja FBE poświęcona była planowaniu, budżetowaniu, komunikacji i promocji eventów, a także ich targetowaniu. Pojawiła się również tematyka związana z eventami dla marek terytorialnych. FBE 2018 cieszyło się dużym zainteresowaniem i odnotowało większą od przewidywanej liczbę uczestników. W wydarzeniu udział wzięło ponad 1700 profesjonalistów z branży. Swoją ofertę zaprezentowało 160 dostawców, a więc więcej niż w poprzednich latach. Strefa dostawców zajęła 4000 m² brutto i osiągnęła maksymalny przewidywany przez organizatorów rozmiar. – Celem Forum Branży Eventowej jest integracja branży, prezentacja poważnych i cennych treści merytorycznych oraz przedstawienie innowacyjnych i godnych rekomendacji propozycji dostawców. Dlatego nie przewidujemy wzrostu powierzchniowego i zwiększenia rozmiarów Strefy Dostawców, a jedynie planujemy nadal inwestować w podnoszenie jakości i atrakcyjności całego wydarzenia. Mam też nadzieję, że nasz blog oraz katalog online pozwolą na to, by FBE było cennym źródłem informacji przez cały rok i skupiało wokół siebie branżową społeczność – tłumaczyła Agnieszka Huszczyńska, prezes Evential Sp. z o.o., organizatora wydarzenia. Nowością tegorocznej edycji był konkurs HashtagFBE 2018. Forum już po raz trzeci towarzyszył prestiżowy konkurs Top Event. Zwyciężyły następujące projekty: I miejsce: Poland Business Run, zgłoszony przez fundację Poland Business Run. II miejsce: Alchemia Światła 2017, zgłoszony przez Tauron Dystrybucja SA. III miejsce: 41. Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie, zgłoszony przez Berm Sp. z o.o. Sp. k. W trakcie FBE 2018 poza częścią merytoryczną i biznesową odbyło się wiele pokazów artystycznych, konkursów i loterii, a także niezwykle emocjonująca gra miejska. Partnerem strategicznym wydarzenia było: Global Expo, operator nowo powstającego obiektu na warszawskim Żeraniu. Patronat wydarzenie objęły: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu. Patronatem branżowym FBE objęły natomiast: Stowarzyszenie Branży Eventowej, OOHEvent, MICE Poland, Meetingplanner.pl, Think MICE oraz Świat Eventów. Partnerami Merytorycznymi zostali: Akademia Rekomendacji, Adventure Warsaw, Connectto, Deli Catering i Colors of Design. Partnerami technicznymi edycji 2018 byli: FocusLight Team, GMBProlight, GMBProsound, M-Sound Multimedia, Gastro Magic Wypożyczalnia. MyEvent, Eventroom, Viva System, Digital Knowledge Village, Moc&Art Group, Urbanflavour.pl. Oficjalny Katalog Forum Branży Eventowej 2018 wydał OOHEvent. Organizator: Evential Sp. z o.o. ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa biuro@evential.pl // MISJĄ FORUM BRANŻY EVENTOWEJ JEST POKAZYWANIE EVENTU JAKO SPÓJNEGO ELEMENTU KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI, PRACOWNIKAMI I INNYMI UCZESTNIKAMI OTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA. // Tekst i foto: Forum Branży Eventowej FORUM BRANŻY EVENTOWEJ 11 STYCZNIA 2018 R. 58 WIADOMOŚCI Z BRANŻY
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==