Partner wydania: Jeżeli na wydarzeniu funkcjonuje system grywalizacyjny, w którym na czas trwania wydarzenia tworzy się ranking, można zaoferować nagrody ufundowane przez sponsora. Przy czym same pytania/aktywności mogą dotyczyć samego sponsora lub branży. Oczywiście wszystko powinno mieć nienachalną formę i spójną treść. JAK SIĘ EFEKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ? Komunikacja jest kluczowym elementem, bo często od jej sprawności zależy odbiór całej konferencji. Nie będziemy w artykule poruszać tematu mailingów czy mediów społecznościowych, ale skupimy się na innych formach komunikacji. Jeśli dochodzi do momentu, w którym uczestnik nie może uzyskać jakiejś informacji lub nie ma kogo zapytać, może przerodzić się to w sytuację kryzysową, nie mówiąc o dyskomforcie uczestnika. Dlatego takie narzędzia jak ankiety czy eventowa aplikacja mobilna z czatem i push notyfikacjami pozwalają rozwiązać wiele z takich niekorzystnych sytuacji, do których może dojść. Przykładowo: jeśli na wydarzeniu chcemy ogłosić np. spóźnienie prelegenta czy zmianę pory lunchu, wystarczy wysłać push notyfikację. To jednak komunikacja jednostronna, ale takie narzędzia jak aplikacja mobilna oferują opcję komunikacji dwustronnej za pomocą np. czatu ogólnego, w którym wszyscy uczestnicy prowadzą dyskusję w jednym okienku lub czaty 1 : 1, w którym mogą rozmawiać dwie osoby. Istotną kwestią, na którą należy zwrócić uwagę przy wyborze eventowej aplikacji mobilnej w obszarze networku, jest lista uczestników. Część dostawców 1. Jeśli już zdecydowałeś się skorzystać z wybranego narzędzia, np. aplikacji eventowej czy systemu grywalizacji, śledź opinie uczestników pojawiające się np. na czacie aplikacji i reaguj, jeśli pojawią się uwagi lub pytania uczestników. Narzędzia te wymagają szybkiej odpowiedzi na zadane pytania, wynika to z ich natury (np. nie oczekujemy, że na mail ktoś nam odpowie od razu, ale już w komunikatorze np. Messenger czy WhatsApp czekamy na natychmiastową odpowiedź). Nie pozostawiaj więc ich bez opieki, ale wykorzystaj do osiągnięcia większej satysfakcji i zadowolenia uczestników. 2. Szukaj oszczędności i wykorzystania technologii do wygenerowania dodatkowego przychodu. Obok rezygnacji z druku np. papierowych agend możesz poprzez sprzedaż banerów czy płatnych push notyfikacji nie tylko sfinansować koszt aplikacji, ale dodatkowo zarobić. 3. Zadbaj o aktualność danych. Nikt nie oczekuje, że wydrukowana agenda będzie aktualna, ale już od agendy w aplikacji mobilnej każdy oczekuje możliwie najbardziej aktualnych informacji. wykorzystania technologii na eventach: podstawowe zasady 3 reklama to miejsce niezwykłe Wyjątkowe miejsce z niezwykłą historią i przepięknymi wnętrzami Autorska i smaczna kuchnia w staropolskim stylu Obsługa na najwyższym światowym poziomie 25 min. jazdy z centrum Warszawy www.palaclasotow.pl PAŁAC LASOTÓW ul. Warszawska 289 05-082 Zielonki Parcele gmina Stare Babice +48 607 277 886 +48 601 345 346 +48 22 733 07 60 kontakt@palaclasotow.pl 49
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==