Partner wydania: APLIKACJA EVENTOWA – WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ TECHNOLOGII Z artykułu dowiesz się: Na co zwrócić uwagę, wybierając aplikację mobilną, system do głosowania na żywo lub grywalizacji. Jak działają i jak możemy wykorzystać banery, push notyfikacje i zakładki sponsorskie w aplikacji. Jakie są 3 podstawowe zasady wykorzystania technologii na eventach. Temat technologii na eventach jest bardzo szeroki, dlatego w artykule skupimy się na kilku obszarach istotnych z punktu widzenia organizatora wydarzenia, ze względu m.in. na: ∞∞ dodatkowe możliwości promocyjne dla sponsorów i partnerów, ∞∞ efektywność komunikacji z uczestnikami i między nimi, ∞∞ angażowanie uwagi uczestników. W tekście znajdziesz przykłady narzędzi internetowych do wykorzystania, przeanalizujemy też, na co trzeba zwrócić uwagę przy wyborze narzędzia w odniesieniu do celu i efektu, jaki chcemy uzyskać, np. przy wyborze eventowej aplikacji mobilnej czy systemu do głosowania na żywo lub grywalizacji. JAK DODATKOWO ZAROBIĆ NA NARZĘDZIACH DEDYKOWANYCH BRANŻY EVENTOWEJ? Współpraca z partnerami i sponsorami wydarzenia to przy np. konferencjach branżowych jedno z podstawowych zagadnień. Organizator wydarzenia ma określone możliwości promocyjno-sprzedażowe, jakie może zaproponować sponsorowi czy partnerowi wydarzenia. Warto zwrócić uwagę na to, że np. eventową aplikację mobilną można wykorzystać jako dodatkową powierzchnię reklamową, która na dodatek jest bardzo blisko uczestnika – w jego smartfonie, z którym się w zasadzie nie rozstaje. Taka aplikacja mobilna może zaproponować następujące rozwiązania, które z kolei organizator może wykorzystać w swojej ofercie: Zakładka sponsorska w menu głównym aplikacji mobilnej ∞∞ Powinna być zarezerwowana dla jednego, głównego sponsora lub partera, który powinien w sposób zasadniczy wyróżniać się spośród innych. ∞∞ Może stanowić dodatkowe źródło dochodu dla organizatora wydarzenia. Baner w aplikacji mobilnej ∞∞ Forma promocji skierowana do np. wystawców lub parterów wydarzenia. ∞∞ Bardziej tradycyjna forma promocji, ale widoczna zazwyczaj od razu na ekranie głównym. ∞∞ Warto zwrócić szczególną uwagę na to, aby banner nie drażnił użytkownika aplikacji swoją obecnością. ∞∞ Może stanowić dodatkowe źródło dochodu dla organizatora wydarzenia. Push notyfikacje ∞∞ Płatne push notyfikacje (nie powinny przekraczać 2-3 w ciągu dnia w trakcie trwania konferencji), mogą stanowić dodatkowe źródło dochodu organizatora. Zakładka z kuponami, ofertami specjalnymi, czasowymi promocjami ∞∞ Zaletą jednej zakładki ze wszystkimi ofertami specjalnymi (np. promocjami na czas wydarzenia) jest wygoda użytkownika, który nie musi przeglądać ofert każdego z wystawców z osobna. ∞∞ Korzyścią dla wystawcy lub partnera jest zwiększony zasięg informacyjny (ich oferty znajdują się w jeszcze jednym, dodatkowym miejscu). Skuteczne rozwiązanie stanowi oferowanie wskazanych elementów w pakietach, np. baner + push notyfikacja bądź zakładka sponsorska + push notyfikacja. Konfiguracji jest wiele i to od organizatora zależy, w jakich cenach i formie będzie je oferował swoim klientom. Tekst: Ilona Leoniewska-Marjańska Ankiety Ginza Systems w aplikacji 48 TECHNOLOGIE I INNOWACJE
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==