Partner wydania: podczas ostatniej podróży służbowej, jadąc PKP, naszły mnie pewne przemyślenia dotyczące branży MICE. Dotyczą one nie tylko sytuacji w Polsce, ale i na całym świecie. Otóż mam bliską styczność z branżą HoReCa, powiązaną z MICE. Uważam, że HoReCa jest branżą rozwijającą się bardzo dynamicznie, ale rynek spotkań z mojej perspektywy pędzi jeszcze szybciej. Nie tylko świadomość biznesu w podejściu do wydarzeń się zmienia. Ludzie coraz bardziej doceniają wartość osobistych spotkań podczas konferencji, szkoleń czy seminariów. Liczba profesjonalnych event managerów, którym można z powodzeniem przekazywać zlecenia na organizację różnych wydarzeń, rośnie. Również mnogość nowych rozwiązań i technologii, które wzbogacą event lub pomogą w samej organizacji, wpływają na jedną, bardzo ważną rzecz. Należy się szkolić! By tworzyć najlepsze wydarzenia, trzeba pilnie śledzić najnowsze trendy dotyczące organizacji. Właśnie te technologie, sposoby promocji, nowe metody kalkulowania eventu sprawiają, że branża potrzebuje ciągłych inspiracji. Wydarzeń czy mediów, z których można czerpać wiedzę i inspirację od praktyków, nigdy za wiele. Myśląc o tym, czułem dumę, że jestem częścią polskiego świata MICE i mogę dokładać swoją cegiełkę do tak wspaniałej i hiperdynamicznie rozwijającej się branży. Tym razem nie będę polecał szczególnie konkretnego artykułu w „Event Management Polska”. Mam nadzieję, że całe to wydanie będzie dla Was bogate w wiedzę i odnajdziecie w nim inspiracje do realizacji najbliższych wyzwań, które stoją przed Wami na drodze zawodowej. Maciej Podgórski redaktor naczelny „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.eventmanagement.pl // REDAKTOR NACZELNY / Maciej Podgórski / tel. (61) 66 83 153 / maciej.podgorski@forum-media.pl // REDAKTOR PROWADZĄCA / Maria Ledeman / tel. (61) 66 83 175 / maria.ledeman@forum-media.pl // REKLAMA / Dominika Gąsiorowska / (61) 66 55 885 / dominika.gasiorowska@forum-media.pl / Filip Wójcik / (61) 66 55 199 / filip.wojcik@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Agnieszka Ciesielska, Aleksandra Dalecka, Anna Ledwoń, Anna Nowakowska, Dariusz Ogrodnik // RADA MERYTORYCZNA / Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf, Dariusz Ogrodnik // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Piotr Korytowski // DRUK / Poligrafia Janusz Nowak Sp. z o.o. // OKŁADKA / Fabryka Wełny Hotel & SPA, ul. Grobelna 4, 95-200 Pabianice // SERWIS ZDJĘCIOWY / Fotolia // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. 22 TARGOWE CASE STUDY // Na pewnym etapie przygotowań do targów przychodzi moment, w którym powinniśmy zająć się projektem stoiska, a dokładniej – aranżacją wynajętej przestrzeni w taki sposób, aby była spójna z naszą wizją i założonym planem marketingowym. W tym momencie zakładamy, że na stoisku mają się znaleźć określone eksponaty, będą nas odwiedzać określone typy osób, a spotkania będą miały taki czy inny charakter. Zupełnie inaczej będziemy chcieli ugościć prezesa firmy będącej jednym z najważniejszych klientów, a inaczej przedstawimy potencjalnym odbiorcom serię produktów wprowadzanych na rynek w przyszłym sezonie. Jak przygotować stoisko firmy? Dowiecie się w naszym dziale KNOW-HOW. 3
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==