ZADBAJ O TECHNOLOGIĘ W PRZESTRZENI TARGOWEJ Z artykułu dowiesz się: Dlaczego nie warto ograniczać się jedynie do klasycznej zabudowy swojego stoiska. Czym różni się i jest oświetlenie architektoniczne i efektowe. Które rozwiązanie technologiczne oprócz klasycznych kwadratowych modułów ma również moduły w kształcie trójkątów oraz ćwiartek koła. Jak firma X-BOX wykorzystała na swoim stoisku ekrany LED i oświetlenie, by przyciągnąć swoich gości. W poprzednich numerach „Event Management Polska” pisaliśmy już o tym, że targi to wymagająca forma komunikacji marketingowej, którą trzeba szczegółowo zaplanować. To jedna z tych pozycji w budżecie marketingowym firm, która zawsze wzbudza dużo emocji i jeszcze więcej pytań. Wiele osób wątpi w „sprzedażową” skuteczność targów, jednocześnie mając świadomość ich ważnej roli w polityce wizerunkowej firmy, jak i faktu, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem, krótkiej rozmowy i osobistej prezentacji usług i produktu. Pracując nad założeniami dotyczącymi udziału firmy w wydarzeniu, należy pamiętać, że odwiedzać je będą nasi obecni oraz potencjalni klienci, partnerzy biznesowi, a o ich uwagę będziemy walczyć z konkurencją, która podobnie jak my zdecydowała się na udział w wydarzeniu i podobnie jak my zrobi wszystko, aby przyciągnąć do siebie odwiedzających. POPRAWNOŚĆ I UŻYTECZNOŚĆ TO ZA MAŁO Stoisko to podczas targów wizytówka firmy. To, co i w jaki sposób zaprezentujemy, będzie decydowało o tym, czy i jak zostaniemy zapamiętani przez klientów. Spójna ze strategią wizerunkową firmy koncepcja artystyczna przestrzeni targowej i jej oryginalny projekt sprawią, że w oczach klientów staniemy się nowoczesną, kreatywną firmą, która sięga po najnowsze i najlepsze na rynku rozwiązania. Ograniczenie się do klasycznej zabudowy targowej zapewni nam pełną „poprawność”, ale czy za tym stać będą tłumy odwiedzających? Niestety, nie. Planując stoisko targowe, trzeba wykazać się nie tylko znajomością specyfiki targowej (każde stoisko powinno zawierać zarówno strefę informacyjną, jak i demo rozwiązań naszej firmy), ale również techniki eventowej i preferencji odbiorców. Tylko opierając się na posiadanej wiedzy i doświadczeniu, jesteśmy w stanie zbudować stoisko, które rozbudzi w naszych gościach ciekawość dziecka i sprawi, że zostaną na nim dłużej niż u konkurencji. TECHNOLOGICZNE TRENDY PRZESTRZENI TARGOWYCH W ostatnich latach w każdej dziedzinie naszego życia zawodowego (jak i prywatnego) coraz silniej swoją obecność zaznacza technika. Podobnie jest w branży targowej. Tekst: Dominika Borawska Przykład realizacji stoiska xbox – Agencja Focus Event Partner wydania: 50 TECHNOLOGIE I INNOWACJE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==