ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.eventmanagement.pl // REDAKTOR NACZELNY / Maciej Podgórski / tel. (61) 66 83 153 / maciej.podgorski@forum-media.pl // REDAKTOR PROWADZĄCA / Maria Ledeman / tel. (61) 66 83 175 / maria.ledeman@forum-media.pl // REKLAMA / Dominika Gąsiorowska / (61) 66 55 885 / dominika.gasiorowska@forum-media.pl / Maciej Podgórski / tel. (61) 66 83 153 / maciej.podgorski@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Agnieszka Ciesielska, Aleksandra Dalecka, Anna Ledwoń, Anna Nowakowska, Dariusz Ogrodnik // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Piotr Korytowski // DRUK / Poligrafia Janusz Nowak Sp. z o.o. // OKŁADKA / Hotel Sopot ****, ul. J.J. Haffnera 88, 81-715 Sopot, www.hotelsopot.eu // SERWIS ZDJĘCIOWY / Fotolia // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. przemysł spotkań, w którym aktywnie uczestniczę od kilku dobrych lat, nakłonił mnie ponownie do pewnych refleksji. Rynkowe badania, prognozowanie rozwoju branży i nabywana wiedza potwierdzają, że eventów jest dużo, a będzie ich jeszcze więcej. Firmy deklarują inwestowanie swoich budżetów marketingowych na aktywności związane z event marketingiem. Branża MICE jest jedną z tych gałęzi światowej gospodarki, które rozwijają się najszybciej. Co rośnie? Liczba organizowanych eventów w Polsce, firm angażujących się marketingowo w produkcję wydarzeń i liczba uczestników eventów. Również obiekty oferujące powierzchnie konferencyjne rosną ostatnio jak grzyby po deszczu, co daje event managerom możliwość rozwinięcia swoich skrzydeł. Organizatorze wydarzeń, właścicielu agencji eventowej, travel plannerze: trzymaj się tej branży, bo czuję, że znaleźliśmy się w dobrym miejscu i czasie! Mówią o tym wszystkie znaki na niebie i ziemi. Przejdźmy jednak do konkretów. Od ostatniego wydania „Event Management Polska” trochę się zazieleniło, dlatego warto wykorzystać uroki natury do zorganizowania eventów na świeżym powietrzu. Jakie macie możliwości zorganizowania wydarzenia plenerowego i jak możecie zadbać o jego odpowiednią komunikację? Na to pytanie odpowie Wam Karolina Kowalska z Walk PR w tekście pt. Wiosna obudziła plener, ale komunikacja eventowa wstała dużo wcześniej. Nie braliśmy wcześniej na tapetę również wydarzeń modowych i lifestylowych, które stanowią niezwykle wymagający sektor eventowy. Na szczęście nasi specjaliści z MEA Group z Magdaleną Kozicką na czele wiedzą, jak zadbać o współpracę i promocję takich wydarzeń. Zajrzyjcie więc koniecznie do tematu numeru: Stwórz idealny event modowo-lifestylowy z udziałem partnerów. Czujecie zmęczenie? Na sam koniec przenieście się z nami w góry – prosto do Tatr, które stanowią naszą najnowszą destynację eventową. Mam nadzieję, że to wydanie uda Wam się przeczytać na świeżym powietrzu! Miłej lektury Maciej Podgórski redaktor naczelny „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, 26 WIOSNA OBUDZIŁA PLENER, ALE KOMUNIKACJA EVENTOWA WSTAŁA DUŻO WCZEŚNIEJ // Wiosna, lato i wczesna jesień – termometr z uporem wskazuje wartości dużo powyżej 0, a konsumenci pragną spędzać czas na świeżym powietrzu. Marki doskonale o tym wiedzą, oferując szeroki wachlarz imprez plenerowych – pikników, festynów, festiwali, koncertów, imprez sportowych i wielu innych eventów. Wyliczać można praktycznie bez końca. Co jednak powoduje, że wychodzimy z domu i kierujemy nasze kroki w stronę tego jednego, wybranego wydarzenia? Dlaczego czujemy, że to właśnie tam nie możne nas zabraknąć, że chcemy zobaczyć, poznać, dotknąć? Sprawdźcie w artykule Karoliny Kowalskiej. Partner wydania: 3
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==