zaproszonych firm mogli samodzielnie kształtować harmonogram swoich spotkań, precyzyjnie dobierając partnerów do rozmów i jednocześnie zapoznając się z ofertą wystawców w specjalnie wydzielonej strefie wystawienniczej. 2. „STARE” EVENTY NIE RDZEWIEJĄ Z pewnością każdy z Was czytał chociaż raz o Międzynarodowych Targach Poznańskich. Jest to miejsce z bardzo dużą tradycją i wieloletnimi już edycjami poszczególnych imprez – m.in. Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA, które odbyły się w dniach 21-23 lutego br. oraz towarzyszących im Targów Produktów Świątecznych i Okazjonalnych SPECIAL DAYS i Targów Branży Sportowej i Rekreacyjnej SPORT INVEST. Jest to przykład wystawy targowej, która pomimo wielu lat na rynku (12. edycja) rozwija się z każdym rokiem, zachwycając pięknem przelicznych aranżacji kwiatowych, roślinnych, inspiracji ogrodniczych i świątecznych. Tego typu targi to przykład imprezy, na której stoisko, jego wygląd, elementy wyposażenia, użyte ozdoby roślinne stanowią bezpośrednią, wizualną prezentację własnej oferty. Wielopłaszczyznowość tych targów, począwszy od licznych seminariów, warsztatów, konferencji, konkursów, prezentacji, co prawda mieści się w kanonie współczesnych imprez targowych, lecz dodatkowo – zachwyca i cieszy zwiedzających swoją propozycją pięknie urządzonych ogrodów pokazowych, pachnących i barwnych aranżacji roślinnych, przepełnionych artyzmem pokazów florystycznych bądź kuszących wygodą i wdziękiem kącików rekreacyjnych. Zimą, kiedy wszyscy już tęsknimy za wiosną, jej kolorami i zapachami, warto doświadczyć oferowanych przez Gardenię wrażeń. Zupełnie inną propozycją, jeżeli chodzi o eventy branżowe, są targi RemaDays Warsaw 2018, które zorganizowano w Warszawie 13-15 lutego br. 14. edycja z ponad 800 wystawcami i prawie 21 000 zwie- dzającymi – te liczby plasują ją jako jedną z największych na świecie imprez targowych branży reklamowej. 35 000 m² powierzchni targowej przez 3 dni pracowało dla prestiżu i sukcesu wystawców. Dla wszystkich gości przygotowano 3 strefy relaksu o powierzchni 1050 m² oraz 13 punktów gastronomicznych. Gabarytowość tej imprezy czyni ją jednym z większych projektów targowych w Polsce, bezpośrednio nawiązując do rozmachu i poziomu zagranicznych wystaw targowych. Co prawda nie jest to jeszcze poziom Canton Fair, gdzie kompleksowa wewnętrzna powierzchnia wystawiennicza wynosi 338 000 m², co daje równowartość powierzchni 47 pełnowymiarowych boisk do piłki nożnej, ale jak na warunki europejskie stanowi już zacną wartość. Warto wspomnieć, że Centrum Targowo-Kongresowe Ptak Warsaw Expo – miejsce realizacji ww. targów – podczas ostatniego styczniowego szczytu Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego UFI1 sklasyfikowane zostało pod względem posiadanej powierzchni wystawienniczej na pierwszym miejscu w kraju, a na dziewiętnastym w Europie. Tym samym w raporcie Warszawa uplasowała się przed takimi wielkimi ośrodkami miejskimi, jak: Londyn, Bruksela czy Genewa. Nasz kraj uznany został jako najszybciej rosnący rynek targowy spośród wszystkich państw uwzględnionych w raporcie. W porównaniu do roku 2011 powierzchnia targowa w naszym kraju wzrosła aż o 72%. 3. CZY WSPÓŁCZEŚNI GLADIATORZY MAJĄ SWOICH WYSTAWCÓW? Mowa oczywiście o Intel Extreme Master 2018 oraz ESL One w Katowickim Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Tłumy kibiców już od 5 rano stały w kolejce po darmowe bilety na jedną z największych na świecie (i z pewnością największą w Polsce) imprezę e-sportową. IEM i ESL One, to dwa weekendy turniejów e-sportowych i targów nowości technologicznych. To również dwa weekendy prawdziwej uczty dla olbrzymiej grupy fanów najpopularniejszych gier komputerowych (Dota 2, CS GO czy StarCraft II), którzy na żywo mogli przyglądać się zmaganiom najlepszych światowych drużyn, rozgrywających poszczególne turnieje na scenie głównej w Spodku, a także na licznych pobocznych scenach umiejscowionych w MCK. Transmisje na żywo w TVP Sport świadczą tylko o ogromie masowo rosnącej popularności tego typu rozgrywek. Scenografia rodem z „ Igrzysk śmierci”, zapierające dech w piersiach multimedia i rozentuzjazmowane tłumy fanów współczesnych gladiatorów w słuchawkach na uszach (zawodnicy) dzierżących w swych rękach cybernetyczną broń – komputer i klawiaturę – budzą skrajne emocje i wielkie zainteresowanie. Dołączenie do tego spektakularnego wydarzenia okazałej strefy dla wystawców stwarza okazję do olbrzymiej promocji oferowanych przez nich produktów i usług technologicznych. Sportowe emocje i nowinki technologiczne w jednym stworzyły zaskakującą, targową fuzję. 4. ZWIERZĘTA NA TARGACH 300 wierzchowców w dniach 15-18 lute- go br. znalazło swoje miejsce w nietuzinkowej stajni, która została przygotowana na terenie Targów Lublin. Zorganizowano im tam tymczasowy pobyt z pełnymi Firmy wystawiające się na targach, które z wieloletnią tradycją istnieją już na polskim rynku, wchodzą w nową jakość, nie bojąc się konkurencji i porównań do zagranicznych rozwiązań. Jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe pomysły, a obiekty targowe zaczynają kreować innowacyjne wydarzenia, które korzystają ze światowych rozwiązań. 1 UFI – największa na świecie organizacja targowa. Powstała w 1925 r. w Mediolanie. Partner wydania: 32 KNOW-HOW ORGANIZATORA

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==