Nie ma przestrzeni, zarówno wewnątrz budynków, jak i w plenerze, której namioty stretch RHI nie zaaranżowałyby i nie wyeksponowały w odpowiedni sposób. Doskonałym przykładem jest użycie tych namiotów do zainscenizowania wnętrza silnika samolotowego podczas imprezy wmurowania kamienia węgielnego, a więc pośrodku wielkiego, błotnistego i mało urokliwego terenu. Inny, równie spektakularny przykład to rozstawienie namiotu w wodzie i zorganizowanie spotkania z największymi klientami na dużej pływającej platformie czy postawienie na betonowych balastach grupy namiotów w Muzeum Historii Naturalnej, w towarzystwie imponującej wielkości szkieletu dinozaura. Można też wzorować się na pomyśle jednego z producentów sprzętu dla miłośników sportów zimowych. Ustawił on namiot na stromym zboczu góry i tam zaaranżował swój showroom, częstując klientów nie tylko grzanym winem, ale także pokazami ekstremalnych wyczynów sportowych. Przywołane przykłady ukazują rolę, jaką mogą odegrać namioty stretch RHI. Potrafią oswoić i zaadoptować nieprzyjazne terytorium, wyeksponować bądź pokazać w zupełnie innym świetle typowe miejsce, w którym mało kto zobaczyłby potencjał, czy też w końcu nie zepsuć spektakularnych krajobrazów i scenerii. KONFIGURUJ I KOMUNIKUJ ŚWIATŁEM ORAZ KSZTAŁTEM Ostatnio jedna z firm graficznych, w której logo wpisany jest pająk, zaprosiła gości na event i długo szukała sposobu wyprowadzenia ich z czterech ścian. Wybrała namioty stretch RHI i postanowiła wykorzystać możliwość ich konfiguracji do zbudowania przestrzeni nawiązującej kształtem do logotypu. Tak powstał namiot-pająk – logo komunikowane w nieoczywisty sposób i zapadające w pamięć. Co więcej, namiot przyciągał uwagę nie tylko w ciągu dnia, ale także wieczorem dzięki efektownemu i odpowiedniemu oświetlaniu. Rozwiązania oferowane przez Ukoo pozwalają na tworzenie dowolnych kształtów i aranżacji, a dzięki swojej modularności umożliwiają projektowanie ciekawych struktur mogących pomieścić od kilkudziesięciu do kilku tysięcy uczestników. Dodatkowo, odpowiednio oświetlone namioty mogą nieść za sobą przekaz silniejszy niż tradycyjne sposoby. Najbardziej efektowną formą takiej świetlnej komunikacji jest oświetlenie sceniczne pozwalające kreować dowolne barwy oraz formy. Można wykorzystać także, coraz bardziej popularne, białe, ciepłe oświetlenie idealne dla dużych przestrzeni, które połączymy z innym kolorem wykorzystywanym do komunikacji w danej firmie. PRZEKAŻ INFORMACJE KOLOREM Organizatorzy imprez wykorzystują kolory nie tylko po to, by stworzyć odpowiedni nastrój eventów plenerowych, ale także zbudować w świadomości swoich klientów oczekiwane skojarzenia ze swoją firmą. Namioty stretch RHI na życzenie klienta mogą mieć dowolną barwę, można na nich wydrukować pożądaną grafikę lub logo firmy i dzięki temu utrwalić markę w oczach odbiorców. Ponieważ ich poszycie dzianinowe wewnątrz, jak ekran kinowy, znakomicie „pracuje” ze światłem, można nim wyczarować w namiotach standardowo perłowobiałych dowolną, jednolitą lub zróżnicowaną, kolorystykę. A jeśli do tego rozstawimy namiot tak, aby „wchłonął” rosnące naturalnie drzewa i rośliny, to nie tylko nadamy scenografii wewnątrz dodatkowy kolor, ale także podkreślimy nasze proekologiczne, jakże modne i oczekiwane nastawienie. promocja NAMIOTY STRETCH – NOWE NARZĘDZIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ Tekst: Renata Szostak // ZAMIAST OCZYWISTYCH ŚCIANEK, ROLL-UPÓW I BANERÓW STOSOWANYCH MASOWO PODCZAS IMPREZ PLENEROWYCH WARTO SIĘGNĄĆ PO ROZWIĄZANIA MNIEJ JEDNOZNACZNE, TJ. ORYGINALNE NAMIOTY STRETCH RHI. PODDAJĄCA SIĘ OBRÓBCE ARCHITEKTONICZNEJ MATERIA NAMIOTU DAJE WIELE MOŻLIWOŚCI, POCZĄWSZY OD „ZAGRANIA” KOLOREM, POPRZEZ EFEKTOWNE I DOBRANE DO CHARAKTERU MIEJSCA SCENOGRAFIE, NA INSTALACJI W NIETYPOWYM, ALE WAŻNYM DLA PRZESŁANIA MARKETINGOWEGO MIEJSCU SKOŃCZYWSZY. // RENATA SZOSTAK // Ukoo Poland Partner wydania: 29
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==