Każda branża bez wątpienia rządzi się swoimi prawami, dla każdej potrzebne jest indywidualne podejście i nieco inna strategia działania. Tak samo jest w MLM – marketing bezpośredni wyróżniają ponad wszystko relacje. Relacje biznesowe, rodzinne, przyjacielskie, sąsiedzkie, zawodowe. Dlatego eventy z zakresu Multi Level Marketingu (MLM) to coś więcej niż spotkanie integracyjne, podsumowanie roku sprzedażowego czy wyróżnienie najlepszych za najwyższe wyniki. Spotkania w tej branży to część długofalowego programu motywacyjnego, a zaangażowanie i właśnie motywacja to podstawa w pracy event managera. MOTYWOWANIE ZMOTYWOWANYCH Pozyskiwanie nowych dystrybutorów i utrzymanie obecnych to chleb powszedni w MLM. Jak więc stworzyć event, aby był atrakcyjny i okazał się wyjątkowy dla dwóch zupełnie innych grup docelowych? Nowym osobom w biznesie należy pokazać potęgę firmy i skalę naszego wydarzania. Natomiast biznesowym weteranom może to nie wystarczyć, dlatego event należy budować na relacjach i co za tym idzie – emocjach. Kluczem do eventowego sukcesu jest odpowiednie połączenie relacji dwóch grup: nowej i starej, stworzenie im szeregu możliwości i połączeń poprzez takie dobranie atrakcji, aby jednocześnie nieświadomie (dla nich) i celowo (dla nas) ich zintegrować. Dzięki temu nowe osoby w biznesie zdobywają wiedzę i motywację od liderów branży przez wymianę doświadczeń, a osoby działające w MLM od lat czerpią z energii, zapału i świeżości początkujących, jednocześnie pozyskując nowych członków do swoich sieci sprzedaży. GRUPY DOCELOWE Grupa docelowa w MLM, w przeciwieństwie do innych branży, jest stała. Oznacza to, że organizując takie wydarzenia, musimy mieć na uwadze, że z roku na rok mamy do czynienia w większości z tymi samymi uczestnikami. Zadbajmy więc o atrakcje, odpowiednią dawkę merytoryki i niespodzianki dla partnerów, dystrybutorów, sponsorów, przedstawicieli, którzy od dawna są już w biznesie. Należy ich JAK MOTYWOWAĆ JUŻ ZMOTYWOWANYCH? WYDARZENIA W BRANŻY MULTI LEVEL MARKETING (MLM) Z artykułu dowiesz się: Czym jest Multi Level Marketing i jak wykorzystać go podczas eventów, by połączyć zupełnie inne grupy docelowe. Jakie formy prezentacji produktów możemy przyjąć podczas wydarzeń. O jakie działania integrujące grupę możemy się pokusić, gdy mamy większe środki w budżecie eventowym. Tekst: Katarzyna Hącia Partner wydania: 22 KNOW-HOW ORGANIZATORA

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==