Pikniki firmowe to ważna część eventowych realizacji. To idealna forma spotkania oraz integracji zarówno dla samych pracowników, jak i często ich rodzin. Lokalizacja na świeżym powietrzu daje bowiem przede wszystkim możliwość zgromadzenia bardzo dużej liczby osób. Dotychczas pikniki kojarzone były głównie z kiełbasą i piwem. Miało być swojsko i dla każdego. Do tego głównym czynnikiem decydującym o organizacji pikniku była łatwość jego realizacji. Do teraz. Odkąd event pełni funkcję skutecznego narzędzia marketingowego, pikniki odchodzą (w większości przypadków) od swojej pierwotnej formy. Dziś impreza piknikowa służy integracji pracowników i świadomemu budowaniu wartości marki wśród nich. A skoro mówimy o pikniku jako o regularnym evencie, oczywiste jest również, że wymaga on całego szeregu drobiazgowych przygotowań. Od wyboru PIKNIK? ZORGANIZUJ GO OD A DO Z Z artykułu dowiesz się: Jaki wspólny mianownik powinien mieć każdy piknik firmowy. Które atrakcje są dziś najbardziej popularne wśród wydarzeń dla dorosłych i najmłodszych. Jak zaplanować montaż, miejsca parkingowe i zorganizować oryginalny catering. Dlaczego tak wiele osób zapomina o brandingu na piknikach i jak wykorzystać jego potencjał. Tekst: Adriana Piekarska Fot. Produkcje Exclusive Event Partner wydania: 9
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==