Kompletny online marketing mix DZIEŃ 1. ¾ 10.10.2018 DZIEŃ 2. ¾ 11.10.2018 Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok – Artur Maciorowski Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm – Paweł Tkaczyk Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MSP i duże firmy)? – Łukasz Kosuniak Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? – Barbara Stawarz-Garcia W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych – Igor Farafonow Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? – Marcin Maj Panel specjalny – Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku – Katarzyna Paliwoda Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku – Artur Jabłoński Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online oraz jak odzyskać ich uwagę i zaufanie – Julia Izmałkowa Podejmuj trafne decyzje dotyczące strategii promocji Twoich produktów i usług w internecie, inwestując tylko w te działania, które przełożą się na realną sprzedaż. Poznasz najnowsze rozwiązania promocyjne i sprawdzone sposoby na zwiększenie skuteczności reklamy w tradycyjnych kanałach, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję. ¡ 6 paneli tematycznych ¡ 18 prelekcji warsztatowych ¡ Chodzisz tylko na te warsztaty, które najbardziej Ciebie interesują – to Ty układasz swój plan tematyczny konferencji Sala 1 Warsztat 1. Facebook i Instagram 9:45-10:25 Część 1. 10:30-11:15 Część 2. 11:20-12:00 Część 3. 12:00-12:30 Przerwa Warsztat 1. Google Adwords 12:30-13:10 Część 1. 13:15-13:55 Część 2. 14:00-14:40 Część 3. 14:40-15:40 Obiad Warsztat 1. E-mail marketing 15:40-16:10 Część 1. 16:10-16:45 Część 2. 16:45-17:30 Część 3. Sala 2 Warsztat 2. Influencer marketing i marketing rekomendacji 9:45-10:25 Część 1. 10:30-11:15 Część 2. 11:20-12:00 Część 3. 12:00-12:30 Przerwa Warsztat 2. Pozycjonowanie 12:30-13:10 Część 1. 13:15-13:55 Część 2. 14:00-14:40 Część 3. 14:40-15:40 Obiad Warsztat 2. Wideo marketing (Facebook, Instagram, Youtube) 15:40-16:10 Część 1. 16:10-16:45 Część 2. 16:45-17:30 Część 3.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==