pod warunkiem, że są dopasowane do okoliczności i grupy docelowej. Każdy lubi dostawać prezenty, nawet te najdrobniejsze wywołują uśmiech na twarzy obdarowanego. Otrzymując gadżet, czujemy się wyjątkowo, wiemy, że ktoś o nas pomyślał, zadał sobie trud, zastanowił się nad tym, co nam sprawi radość. A my w zamian myślimy ciepło o obdarowującym i być może stajemy się bardziej lojalni wobec firmy, od której dostaliśmy upominki. Jak widać, gadżet wręczany podczas eventu może być doskonałym narzędziem marketingowym. Warto pamiętać, że… … nie ma złego gadżetu – są tylko złe decyzje o tym, komu, gdzie i po co podarować. OD CZEGO ZACZĄĆ? Brief – wiecie już, że to słowo klucz podczas organizacji eventów. Bez niego powodzenie imprezy zależeć będzie wyłącznie od szczęścia. Podobnie jest w przypadku gadżetów – bez dobrego briefu oczekiwany efekt z jego otrzymania może być satysfakcjonujący w zależności od przypadku. „Short brief gadżet” to zatem swoisty biznesplan precyzyjnie formułujący oczekiwania wobec gadżetu. Precyzując, na etapie jego wyboru potrzebna nam jest wiedza o: – Okoliczności, na potrzeby której organizowana jest impreza. W zależności od tego, czy są to targi, konferencja, piknik, elegancka gala, jubileusz czy spotkanie integracyjne, kierujemy się innymi kryteriami. Podczas konferencji wręczany drobiazg może być początkiem nawiązania kontaktu z klientem, już przy akredytacji reklama Gadżet jest często pomijany i niedoceniany na pierwszym etapie planowania eventu, a bezwzględnie zasługuje na uwagę podobnie jak miejsce, catering i atrakcja główna planowanej imprezy. Wybierany przypadkowo, na szybko lub tylko z uwagi na budżet może pozostawić niesmak nawet po najlepiej zorganizowanym evencie. Partner wydania: 29
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==