Z gadżetem na event jest jak z samym eventem. Jeśli będzie dobrze przemyślany i perfekcyjnie wykonany, osiągnie zamierzony cel. Jeśli jednak będzie przypadkowym wyborem, nieadekwatnie dobranym do grupy docelowej, nie spełni oczekiwań klienta i stanie się tym samym jedynie pustym kosztem w budżecie marketingowym przedsiębiorstwa. Dziś sprawdzimy, jak tego uniknąć. Gadżet jest często pomijany i niedoceniany na pierwszym etapie planowania eventu, a bezwzględnie zasługuje na uwagę podobnie jak miejsce, catering i atrakcja główna planowanej imprezy. Wybierany przypadkowo, na szybko lub tylko z uwagi na budżet może pozostawić niesmak nawet po najlepiej zorganizowanym evencie. A przecież dobrze wybrany gadżet, pozwoli wzmocnić lub nawet zbudować zamierzony wizerunek. Może być elementem spójnej komunikacji eventu, a często wisienką na torcie skrupulatnie przygotowanej imprezy. I zdecydowanie nieprawdziwe byłoby stwierdzenie, że gadżety takie jak np. długopisy czy cukierki to dziś już nikogo nieinteresujące przeżytki. One nadal bowiem doskonale spełniają swoją funkcję, Z GADŻETEM JAK Z EVENTEM… WYBIERZ TEN IDEALNY, POZNAJ TRENDY I ZASKOCZ SWOICH GOŚCI Z artykułu dowiesz się: Jaka wiedza jest Ci potrzebna do rozpisywania „Short brief gadżet”. Które upominki sprawdzą się podczas organizacji bankietu i szkolenia oraz jak podkreślić unikalność wybranej lokalizacji, np. Wrocławia. Na jakie kategorie możemy podzielić gadżety i jak sprawić, by stały się funkcjonalne. Tekst: Adriana Piekarska Przykładowe gadżety, które możesz podarować swoim gościom (fot. Exclusive Event) Partner wydania: 28 KNOW-HOW ORGANIZATORA
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==