Partner wydania: EVENT MIX to wyjątkowe spotkanie praktyków i autorytetów w branży, służące wymianie doświadczeń i prezentacji najciekawszych case study oraz rozwiązań na rynku eventowym. Program tegorocznej odsłony konferencji obfitował w bardzo merytoryczne punkty. Krzysztof Celuch, specjalista sektora MICE, przybliżył przykłady zastosowania nowych rozwiązań ukazujących możliwości branży, a także skomentował aktualną sytuację w światowej branży spotkań. Marcin Gieracz, dyrektor Rubikom Strategy Consultants, przedstawił alternatywne możliwości spędzania wspólnego czasu przedstawicieli firm ze swoimi klientami lub między pracownikami na wyjeździe typowo integracyjnym. Już po raz drugi w trakcie konferencji EVENT MIX ze swoją prelekcją wystąpiła Adriana Piekarska. Szefowa agencji Exclusive Event opowiedziała o zarządzaniu nieprzewidywalnym, czyli doświadczeniu przekutym w sukces. Z perspektywy praktyka wyjaśniała, na czym polega skomplikowana logistyka eventów, jakie sytuacje kryzysowe czyhają na ich organizatorów i jak sobie z nimi radzić. Jednym z bardziej oczekiwanych momentów konferencyjnej agendy było wystąpienie Krzysztofa Materny, który skupił się na roli kreacji przy tworzeniu eventów. Czy robią to osoby upoważnione zawodowo, czy też to, co obserwujemy, jest wypadkową kompromisu między agencją eventową, działem marketingu zleceniodawcy i gustem prezesa? Gdzie w tym trójkącie jest miejsce na obecność zawodowców? Czy są w ogóle potrzebni? Jak są przez zleceniodawcę traktowani? Odpowiedzi na te ważne pytania można było znaleźć w wystąpieniu znanego reżysera, satyryka, producenta i współzałożyciela MM Communications. Na finał organizatorzy przygotowali nie lada atrakcję. Gościem specjalnym wydarzenia był Jurek Owsiak. Prezes zarządu Fundacji WOŚP w inspirujący, porywający i wzruszający sposób opowiedział o tworzeniu eventu na skalę światową na przykładzie corocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz jednego z największych festiwali w Europie – Przystanku Woodstock. Konferencja odbyła się 13 września i była wydarzeniem dodatkowym w ramach Strefy EVENT MIX targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa. ∞∞ Organizatorem EVENT MIX był „OOH magazine”, wydawca katalogu „OOH event!”. ∞∞ Sponsorem platynowym konferencji był Hotel Windsor. ∞∞ Partnerzy strategiczni – EXPO XXI Warszawa, Fiesta Catering, Grupa TSE. ∞∞ Patron Branżowy – SBE. ∞∞ Partnerzy: TMSS, Silent Sound, #TAG, Forum Evential, Confetti System, Gastro Magic, M-DUO models, Eventroom, Colors of Design, BZZYK BAND, Anna Filipowska Show, Korotki Music. ∞∞ Magazyn „Event Management” był patronem medialnym wydarzenia. // Ponad 200 uczestników, 7 prelekcji, 8 prelegentów, 1200 m² powierzchni, spektakularna oprawa multimedialna i artystyczna – liczby mówią same za siebie. Druga edycja konferencji EVENT MIX, poświęcona skutecznemu event marketingowi, zakończyła się sukcesem. // Tekst: Jaga Kolawa, Redaktor Działu Event w „OOH event!” EVENT MIX 2017 – siła eventów Frekfencja na konferencji dopisała Akrobatyczne show w wykonaniu zespołu Ani Filipowskiej zapewniło efekt WOW podczas konferencji Jurek Owsiak i jego portret namalowany piaskiem przez Tetiana Galitsyna Nowoczesne multimedia podczas konferencji zapewniła TSE Grupa fot. Katarzyna Cegłowska KETTI 58 Wiadomości z branży
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==