Partner wydania: 3. Budżetowanie eventu. Jak nie wypaść z siatki kosztów, czyli wszystko o tajnikach planowania wydatków. 4. Sytuacje kryzysowe. Jak radzić sobie z trudnymi wyzwaniami podczas eventu? 5. Zalety i metody wizualizacji eventu. Jak metoda wizualizacji pozwala budować strategie i planowanie wydarzenia? Forum Branży Eventowej Data: 11.01.2018 Miejsce: Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w Warszawie Organizator: Evential Misją Forum Branży Eventowej jest pokazywanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa. Forum składa się z 3 części: networkingowej, wystawienniczej i merytorycznej. To połączenie targów branżowych z konferencją prowadzoną w nowoczesnej formule, gdzie każdy z uczestników części merytorycznej wysłuchuje poprzez specjalne zestawy słuchawkowe, co pozwala na jednoczesne uczestnictwo w części merytorycznej oraz wystawienniczej. Słuchawki są bezprzewodowe i umożliwiają przemieszczanie się po całym obiekcie, co pozwala na odbiór konferencji w dowolnym miejscu. Strefa wystawców to głównie prezentacja dostawców usług reprezentujących obiekty, firmy cateringowe, dostarczających atrakcje, obsługę techniczną, gadżety, infrastrukturę eventową oraz usługi okołoeventowe. Organizatorzy szczególny nacisk kładą na zaprezentowanie w tej strefie pomysłów i rozwiązań innowacyjnych, które będą mogły służyć jako inspiracja w kolejnym sezonie. MeetingsWeek Poland Data: Marzec 2018 – tydzień spotkań Miejsce: Warszawa Organizatorzy: 9 organizacji branżowych MeetingsWeek Poland to pięciodniowy cykl wydarzeń składający się z konferencji oraz spotkań networkingowych, w których biorą udział reprezentanci korporacji i stowarzyszeń zawodowych, którzy odpowiadają za planowanie eventów, zakupy usług dla podróży i spotkań służbowych, oferenci z firm obsługowych, hoteli i centrów konferencyjnych, a także dziennikarze, samorządowcy i politycy. Część paneli jest przygotowana dla studentów. W zeszłorocznej edycji MeetingsWeek Poland wzięło udział ponad 1200 osób. Cel MeetingsWeek Poland stanowi zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska dla wyrażania opinii istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów. Przedsięwzięcie realizowane jest wspólnie przez organizacje działające w tej branży: MPI Poland Chapter – Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej, SKKP – Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, SOIT – Stowarzyszenie Organizatorów IncentiveTravelSITE Poland, ConventionBureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, The Warsaw Voice magazyn, Meetingplanner.pl portal. Ubiegłoroczne edycje swoim patronatem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki. To oczywiście nie wszystkie branżowe propozycje. Warto śledzić również strony poszczególnych branżowych stowarzyszeń oraz mediów, gdyż często organizują oni merytoryczne spotkania w postaci debat czy spotkań networkingowych, które zawsze wzbogacone są o solidną dawkę merytoryki. Organizacje te i przedstawiciele mediów podejmują działania w kluczowych dla branży kierunkach jej rozwoju, oferując m.in. dostęp do wiedzy z zakresu event marketingu i event managementu. Warto zatem śledzić ich działania i uczestniczyć w tych wydarzeniach. Anna Nowakowska // członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka StrefaMICE.pl, ekspert MICE Venue Z branżą eventową związana od 14 lat. Absolwentka AWF w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Inicjatorka założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym obecnie sprawuje funkcję członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania UW, oraz za edukacyjną współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tematyki MICE, hotelarstwa i event marketingu. Dyrektor Programowa trzech edycji konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Hotelarz. Pierwotnie specjalista ds. konferencji i bankietów w Hotelu Mazurkas i Mazurkas Conference Centre, a następnie Manager ds. Kluczowych Klientów w Hotelu Narvil**** Conference & Spa. Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Współpracuje m.in. z firmą Hotel Media Group oraz Aspire Academy. Autorka szkoleń MICE Venue Management. Wykładowca z zakresu turystyki biznesowej. Jurorka w konkursach: Hotel z Pomysłem (Hotelarz), Top Event FBE (Forum Evential) oraz Najlepsze wydarzenie lata (Brief). Od 4 lat prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej – www.strefaMICE.pl. 55

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==