Partner wydania: na wykonanie kilku coverów, dzięki czemu łatwiej będzie nam dostosować się do konkretnych preferencji lub zadowolić rozproszone gusta gości przybyłych na event. Wielkie gwiazdy, przekonane o wartości własnych utworów, niechętnie sięgają po repertuar innych wykonawców. To po pierwsze. Po drugie, o wiele prościej będzie nam sprostać wymaganiom początkującego muzyka. I nie chodzi tu tylko o kwestie stricte finansowe. Organizując event, w którym występuje znany artysta, musimy liczyć się z często niemałą liczbą oczekiwań naszej gwiazdy – od życzeń dotyczących konkretnej, zagranicznej marki wody, po bardzo precyzyjne wskazania co do temperatury w pokoju hotelowym i na scenie. Niestety, nie w każdych warunkach oczekiwania te da się spełnić, bez względu na to, jak potężnym budżetem dysponujemy. Do tego może dojść kwestia „życzeń technicznych” naszej gwiazdy, która zechce współpracować tylko z konkretnymi oświetleniowcami, dźwiękowcami i na wskazanym przez siebie sprzęcie. Bywa to o tyle problematyczne, że często sami mamy sprawdzonych i zaufanych specjalistów, z którymi współpracujemy od lat i na których możemy polegać. Od spełnienia tych życzeń może zależeć sam występ, a konkretnie nastrój gwiazdy podczas realizacji. I tu przechodzimy do punktu trzeciego, ostatniego, czyli zaangażowania artysty w nasz event. Początkujący muzycy najczęściej zostawiają na scenie całe swoje serce, angażując się emocjonalnie w każdy wstęp, bez względu na to, czy grają na Stadionie Narodowym dla 50 000 osób (co rzadko im się zdarza), czy na firmowej gwiazdce dla 50 osób. Natomiast stosunek gwiazd estrady do firmowych eventów bywa różny. I to także powinniśmy rozważyć – czy artysta chce wziąć udział w naszym wydarzeniu, czy chce jedynie na tym udziale zarobić. Przed wyborem gwiazdy wieczoru musimy przemyśleć wiele czynników, pośród których kwestie finansowe są jedynie jednymi z wielu. Jest to element ważny, ale nie jedyny. W rozmowie z klientem powinniśmy poruszyć wady i zalety wielkich – i jeszcze nie tak wielkich gwiazd – pamiętając, że ostateczna decyzja należy do klienta, ale także, że to my, organizatorzy eventu, jesteśmy w całości odpowiedzialni za efekt końcowy. reklama Hotel Kuźnia Napoleońska ul. Sochaczewska 5 96-515 Paprotnia Telefon +48 22 606 41 40 konferencje@kuzniahotel.pl www.kuzniahotel.pl Jedno miejsce, tak wiele możliwości Radosław Jurkowski // Właściciel agencji menadżerskiej „JURKOWSKI ARTIST MANAGEMENT” oraz impresariatu „ZORGANIZUJ KONCERT”. Od dekady z sukcesami działa w branży marketingowo-eventowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w krakowskich agencjach reklamowych, m.in. w „EMOTION-ART” czy „EVENT LOGISTICA”. Reprezentując artystów zajmuje się m.in. kreowaniem wizerunku, organizacją tras koncertowych, współpracą z mediami oraz agencjami eventowymi. 29

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==