Partner wydania: // Jeśli chcecie się dowiedzieć, ile w 2016 roku wyniosły wydatki na reklamę cyfrową i dlaczego warto mierzyć skuteczność swoich działań w social mediach, zapoznajcie się z wywiadem z Pawłem Tkaczykiem. Ceniony mówca i autor dwóch książek nie tylko powiedział, jak należy szlifować swoje umiejętności opowiadania i kreowania historii, ale i zdradził obecne trendy marketingowe. Czym jest story in the wall? Jestem przekonana, że jeden z najlepszych blogerów branżowych podpowie Wam, jak zbudować silną markę. // Idź tam, gdzie jest uwaga Twoich klientów Rozmowa z Pawłem Tkaczykiem, prezesem agencji brandingowej MIDEA Paweł Tkaczyk W roku 2011 został uhonorowany nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Autor dwóch bestsellerów: Zakamarek marki (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz Grywalizacji (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Pracował i pracuje m.in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, CreditAgricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi blog o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 r. Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu. fot. Monika Serek 12 Twarzą w twarz
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==