EVENT BIZNES JUŻ W LISTOPADZIE STOWARZYSZENIE BRANŻY EVENTOWEJ PO RAZ SZÓSTY ORGANIZUJE KONFERENCJĘ EVENT BIZNES. JEST TO WYDARZENIE W PEŁNI POŚWIĘCONE TEMATYCE EVENTU JAKO JEDNEGO Z NAJSKUTECZNIEJSZYCH NARZĘDZI MARKETINGOWYCH, POZWALAJĄCYCH DOTRZEĆ BEZPOŚREDNIO DO GRUP DOCELOWYCH I Z POWODZENIEM REALIZOWAĆ CELE BIZNESOWE. Najbliższa konferencja będzie miała odświeżoną formułę. Organizatorzy wydarzenia zaczęli proces transformacji od zmiany logotypu i oprawy graficznej Event Biznes. Nad programem merytorycznym wydarzenia czuwa Rada Programowa, której prace w tym roku koordynują Marta Chmielewska, prezes SBE, oraz Magdalena Kondas, redaktor naczelna Meetingplanner.pl. W Radzie Programowej znajdą się nie tylko osoby z przemysłu spotkań, ale też reprezentacja działów zakupów, PR i marketingu. Wydarzenie odbędzie się 13 listopada br. w warszawskim Global Expo. WOLVES SUMMIT Z NOWYM INWESTOREM WARSZAWSKA KONFERENCJA ZOSTAJE PRZEJĘTA PRZEZ GRUPĘ MIĘDZYNARODOWYCH INWESTORÓW, POD KIEROWNICTWEM MARTINA RINGA, CZOŁOWEGO LIDERA BIZNESU I RYNKU USŁUG FINANSOWYCH. KOLEJNA EDYCJA WYDARZENIA ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 23-24 PAŹDZIERNIKA W WARSZAWIE. Wolves Summit to jedno z największych międzynarodowych wydarzeń dotyczących innowacji w środkowej i wschodniej Europie. Dotychczas uczestniczyło w nim ponad 16 000 osób z 67 państw. Jak tłumaczy inwestor, jest to idealny moment na inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej. Martin Ring odegrał kluczową rolę m.in. w formowaniu BZ WBK (obecnie Santander Polska), otworzył z sukcesem BNY Mellon w Polsce i piastował pozycję wiceprezesa ABSL (Association of Business Service Leaders in Poland). MIĘDZYNARODOWY WYMIAR Dziesiąta edycja eventu odbędzie się w dniach 23-24.10. 2019 r. w Warszawie. Współorganizują ją pierwotni założyciele Wolves Summit, czyli Barbara, Piotr i Marek Piaskowie. W ramach transakcji nowi inwestorzy nabędą również Wolves Match – narzędzie stworzone przez Wolves Summit, które łączy start-upy z inwestorami i koncernami. Wolves Summit cieszy się popularnością już od naszej pierwszej edycji w kwietniu 2015 – zebrała ponad 1300 uczestników. Konferencja przyciąga międzynarodowe marki, takie jak Visa, Facebook, Orlen, Orange, Bayer, ProSiebenSat.1, Samsung, Paypal, Microsoft, Pwc, P&G, Linkedin i inne, jak również wielką grupę reprezentantów funduszy inwestycyjnych i grup kapitałowych, np. Index Ventures, Credo Ventures, Blumberg Capital, DN Capital, Market One Capital, Open Ocean, Techstars, Startupbootcamp, Inventrue, Innovation Nest, SpeedUp Group. Dziesiątą edycję współorganizuje Miasto Stołeczne Warszawa. Wydarzenie odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki. W konferencji weźmie udział 1500 uczestników, 300 start-upów, 200 inwestorów i 300 przedstawicieli kadry kierowniczej, którzy będą mieli dostęp do ponad 3000 dopasowanych spotkań. Partner wydania: 52 WIADOMOŚCI Z BRANŻY
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==