Marta Chmielewska prezes agencji eventowej Mea Group, prezes zarządu SBE W grudniu 2017 r. ponownie wybrana na prezesa zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z branżą eventową związana od blisko dwudziestu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych mediów. Do zarządu SBE na stanowisko wiceprezes powołana po raz pierwszy w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko prezes zarządu. Laureatka tytułów „Osobowość Roku 2014” magazynu „MICE Poland” w kategorii organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kategorii lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”. Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie. że współpraca z profesjonalnym eventowcem przynosi wymierne korzyści. Znajomość standardów i realiów rynkowych procentuje, skraca proces kreacji i przygotowań, przekłada się też na konkretne kwoty. Z moich obserwacji – jako wykładowcy akademickiego i mentorki – wynika, że osoby podejmujące studia eventowe to ludzie, którzy nie tylko wiążą swoją przyszłość z tą branżą, ale też wyróżniają się niezwykłą żądzą wiedzy, ciekawością świata i ludzi. Ponadto to świetnie zorganizowani entuzjaści innowacji. Kontakt z nimi potwierdza, że jednym z największych atutów polskiej branży eventowej są wyjątkowi ludzie. Kiedy zapytać studentów, według jakich kryteriów wybierają studia, w pierwszej kolejności wymieniają program i kadrę naukową. Biorą także pod uwagę opinie absolwentów. Przyznają, że mają również na uwadze rekomendacje organizacji branżowych, takich jak Stowarzyszenie Branży Eventowej czy Klub Agencji Eventowych SAR. Naturalnie sporym magnesem są osoby wykładowców. Spotkanie z eventowcami, którzy stoją za najbardziej spektakularnymi, nagradzanymi w konkursach realizacjami oraz którzy na co dzień przekonują klientów do odważnych, spektakularnych eventów, jest po prostu bezcenne. Jeżeli dodamy do tego praktyki w najlepszych na rynku agencjach, możemy mówić o edukacji obejmującej wszystkie ważne aspekty eventowego rzemiosła. Każdy rok akademicki jest inny – prowadzący studia aktualizują ich program w oparciu o sugestie studentów. Dzięki temu wśród zajęć dominują te najbardziej użyteczne. Nie jest też tajemnicą, którzy prowadzący potrafią przekazać wiedzę w najatrakcyjniejszej formie. Edukacja to również dobre ćwiczenie dla doświadczonych eventowców, bo poza standardowym sprzedawaniem projektów klientom sprzedają też swoją wiedzę oraz osobowość słuchaczom, czyli obecnym lub przyszłym koleżankom i kolegom z branży. W ramach wymiany na poziomie europejskim i międzynarodowym zajęcia coraz częściej prowadzą goście z zagranicy. Przy wyborze eventowego miejsca pracy nie jest już problemem konieczność przeniesienia się do innego miasta bądź kraju. Liczy się możliwość rozwoju, realizacji wymarzonych wydarzeń, współpracy z cenionymi eventowymi specjalistami. Cieszy fakt, że powiększa się grono ambasadorów polskiej szkoły eventowej, czyli osób, które wiedzę i pierwsze szlify zdobyły w Polsce, a teraz pokazują, na co ich stać, współtworząc największe festiwale, jubileusze oraz globalne launche produktów i usług. Polska myśl eventowa, łącząca w sobie – za sprawą naszego położenia na styku kultur – wschodnie i zachodnie wpływy, jest naszą przewagą konkurencyjną, znakiem rozpoznawczym. Życzę nam wszystkim, aby dzięki naszym eventom i inicjatywom branżowym wartość marki „polska szkoła evenowa” rosła tak dynamicznie, jak w ostatnich kilku latach. Wszystko, czego się dotąd nauczyłeś, zatraci sens, jeśli nie potrafisz znaleźć zastosowania dla tej wiedzy. Paulo Coelho Partner wydania: 50 WIADOMOŚCI Z BRANŻY

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==