POMAGAMY W SZEROKIM ZAKRESIE Oczekiwania rosną, event manager musi dysponować wiedzą marketingową, ale też znać mechanizmy psychologiczne oraz socjologiczne rządzące percepcją, zaangażowaniem, zdobywaniem uwagi na dłużej. I pomaga w tym edukacja, więc nie dziwi rosnąca popularność specjalistycznych studiów i szkoleń, których przedmiotem jest event. Rok akademicki 2019/2020 tuż-tuż, więc warto pochylić się nad ofertą edukacyjną oraz wspierać wszystkich, którzy chcą wiedzieć i umieć więcej. Oczywiście nic nie zastąpi doświadczenia zdobywanego podczas realizacji, w terenie, jednak kontakt z wykładowcami – w zdecydowanej większości praktykami – może być okazją do szerszego spojrzenia na wydarzenia. Rozmowy z ekspertami mogą umożliwić dokładne poznanie obszarów, takich jak np. zagadnienia prawne, specyfika pracy z klientami instytucjonalnymi czy jednostkami samorządowymi. Cieszy, że rośnie liczba miast, ośrodków akademickich, które uruchamiają kierunki poświęcone branży MICE. Dostrzeżono, CZAS NA FELIETON: POLSKA SZKOŁA EVENTOWA Wrzesień i październik obfitują w wydarzenia branżowe oraz konferencje, które są okazją do spotkań w gronie ekspertów, podsumowania trzech kwartałów br. i prognoz na ostatnie miesiące roku. Jestem ciekawa, jakie odczucia ma większość z Was oraz czy podzielacie mój optymizm wynikający z faktu, że klienci w coraz bardziej różnorodny sposób wykorzystują event w komunikacji marketingowej? Kluczowym elementem eventu jest celowana, kładąca szczególny nacisk na preferencje poszczególnych odbiorców komunikacja. I to właśnie my pomagamy w realizacji tych założeń. Tekst: Marta Chmielewska Rys. Andrzej Nykowski Partner wydania: 49
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==