promocja EVENT W CENTRUM WOLNEGO CZASU // TRUDNO ZNALEŹĆ W POLSCE HOTEL O INFRASTRUKTURZE ZBLIŻONEJ DO HOTELU ARŁAMÓW, KTÓRA JEST TAK IMPONUJĄCA I DO TEGO OSADZONA W TAK NIEPRAWDOPODOBNYCH WARUNKACH DZIKIEJ NATURY. // W hotelu Arłamów stawiamy na bezpieczeństwo organizatora, pokazujemy swoje zaangażowanie, doświadczenie, kompleksowość, zwracamy uwagę na detale, zrozumienie i logistykę wydarzeń. Każdy z tych elementów jest dla nas ważny przy współpracy z klientami czy partnerami biznesowymi. Wszyscy zawsze mamy wspólny cel, którym jest satysfakcja uczestników i udany event. W naszym obiekcie można zorganizować nie tylko uroczyste gale, szkolenia, konferencje targi, bankiety, olimpiady sportowe dla 600 osób, ale i zgrupowania mistrzów z różnych dziedzin sportu. Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły naszych klientów. W prowadzonym spotkaniu nic nie może nas zaskoczyć, potrzebujemy jedynie się do tego odpowiednio przygotować. W hotelu Arłamów prowadzimy dwa bliźniacze projekty study tour dla branży. Pierwszy to Arłamów MICE Games, w którym spotykamy się z agencjami eventowymi, a drugi to Arłamów Bussiness Challenge skierowany do organizatorów wydarzeń z kluczowych korporacji i dużych firm organizujących eventy w Polsce. Właśnie przygotujemy się do II edycji ABC, która odbędzie się w dniach 27-29.10.2019 r. Głównymi motywacjami do organizacji tych wydarzeń są integracja branży eventowej, wspólna edukacja, jak i wymiana doświadczeń. W naszej ocenie okazji do takich spotkań jest wciąż za mało na rynku. Podstawę do organizacji tego wydarzenia stanowi przede wszystkim zapoznanie organizatorów wydarzeń z ogromnymi możliwościami eventowymi hotelu Arłamów. Spotkanie ma również na celu: wspólną wymianę doświadczeń, omówienie trendów pojawiających się na rynku, zmian w regulacjach prawnych czy zagłębienie się w ważne elementy organizacji eventów, np. w to, jak sprawić, by organizowane wydarzenia przyniosły oczekiwane zwroty finansowe, jak przeprowadzić badanie efektywności eventu czy biznesowy savoir-vivre. Wszystko po to, by organizować wydarzenia coraz efektywniej i jeszcze lepiej. Integracja branży jest równie ważna co edukacja. Najbardziej istotne jest zrozumienie wzajemnych potrzeb i oczekiwań, podjęcie przez organizatorów świadomej decyzji o wyborze odpowiedniej lokalizacji i ich poczucie bezpieczeństwa. Najważniejszym celem jest jednak trwałe, efektywne i długofalowe budowanie relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Infrastruktura obiektu to połowa sukcesu, a druga to usługa, za którą stoi zespół doświadczonych i właściwie przygotowanych ludzi. W event marketingu szalenie istotnymi kwestiami są poczucie bezpieczeństwa, zaufanie i odpowiedzialność zawodowa partnerów. Pomysły i inspiracje do organizacji eventów czerpiemy skąd tylko się da: z rynku, z organizowanych u nas wydarzeń, od mistrzów świata, mistrzów olimpijskich przebywających u nas na zgrupowaniach, z otaczającego nas świata. Ostatnio dużo czerpiemy też z otaczającej nas natury, w której, nie da się ukryć, jesteśmy zanurzeni. Natura nas przenika, jest nieodłącznym elementem naszego produktu, czego efekt stanowi oferta Holistic MICE, jaką wprowadziliśmy jako pierwsi na rynku usług MICE. To nic innego, jak holistyczne podejście do pobytu uczestników spotkań. Stworzenie pakietu to przede wszystkim dodanie do konferencji porannych ćwiczeń, aktywnych przerw, przygotowanie odpowiedniego menu, aby wzmocnić poziom koncentracji u uczestników i wesprzeć zapamiętywanie. Skrupulatnie, dogłębnie i odpowiedzialnie przygotowaliśmy politykę środowiskową. Nie chodzi tylko o „etykiety wymiany ręczników w łazienkach”, tylko o rzetelnie opracowaną i wdrożoną strategię Eko Arłamów. Składają się na nią: działania wspierające otaczającą nas przyrodę, menu pod hasłem „zero waste”, zero plastiku, ekologiczna elektrociepłownia, za którą zostaliśmy wyróżnieni nagrodą Eko Janosik, oświetlenie, które minimalizuje efekt zanieczyszczenia świetlnego, i wiele innych. Tekst: Joanna Dobrzańska JOANNA DOBRZAŃSKA // Od 2016 r. dyrektor sprzedaży i marketingu w hotelu Arłamów. W Arłamowie rocznie organizuje ponad 300 eventów. Ukończyła Wyższą Szkołę Prawa i Administracji. Karierę zawodową rozpoczęła 10 lat temu, w dziale sprzedaży i marketingu jednego z niezależnych hoteli na Podkarpaciu. NAPISZ DO AUTORKI: j.dobrzanska@arlamow.pl 36 DESTYNACJE EVENTOWE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==