promocja niespodzianek, z pewnością warto wspomnieć o kremie z kasztanów z kawiorem z oliwy truflowej i ziemią z pumpernikla oraz o piersi kaczki sous vide z pieczoną w syropie klonowym dynią, brukselką, topinamburem i sosem z wina porto oraz jeżyny. Wspomniana wcześniej egzotyka pojawia się zwłaszcza w propozycji menu w formie bufetu, które zaskakuje swoją orientalnością. Wybierając tę pozycję, goście będą mogli skosztować m.in. koryfeny z grilla na makaronie gryczanym z warzywami w ostrym sosie i wołowiny z sosem z musztardy, papają i mango, a wśród deserów ryżowych kuleczek w syropie różanym. Gdy mamy już wybrane miejsce i menu, warto pomyśleć nad scenariuszem imprezy. W Renaissance zaplecze eventowe to 884 m² nowocześnie zaprojektowanej powierzchni, która umożliwia dopasowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Dzięki temu możemy pomyśleć nad różnymi opcjami. Impreza dla pracowników z rodzinami? Nie ma problemu – sala balowa pomieści ok. 250 osób, w zależności od ustawienia. Integracja zespołu podczas świąt? To możliwe dzięki modułowym salom konferencyjnym, które łączone tworzą przestrzeń o powierzchni 248 m² – można w nich zaplanować warsztaty eleganckiego pakowania prezentów, robienia stroików świątecznych czy kartek. A po warsztatach i wspólnej zabawie kolacja na sali balowej lub w restauracji. Wnętrza restauracji Challenge ’32 będą idealnym tłem dla uroczystości wigilijnej. W dwóch eleganckich salach można pomieścić jednocześnie ok. 120 osób. Najciekawszym punktem tej restauracji jest otwarta kuchnia, która daje możliwość podziwiania pracy kucharzy. Goście, którzy cenią sobie dyskrecję i szukają miejsca na nieco bardziej kameralne spotkania, z pewnością docenią private dinning room – wydzieloną salę restauracji, która pomieści do 12 osób. Hotel jest też otwarty na mniej formalne spotkania: może organizować spotkania świąteczne z muzyką na żywo, seanse filmów w sali kinowej czy kameralne szkoły gotowania wigilijnych potraw z szefem kuchni. Różnorodność przestrzeni w Renaissance Warsaw Airport Hotel sprawia, że będzie to doskonałe miejsce na dowolny rodzaj uroczystości świątecznej – począwszy od spotkań w gronie kilku osób po spotkania świąteczne, na których zgromadzić może się nawet kilkaset osób. Tegoroczna oferta spotkań świątecznych w Renaissance Warsaw Airport Hotel została wzbogacona o elementy, które pojawiały się na liście życzeń organizatorów w roku ubiegłym. Wśród nich m.in. test panel dań, podczas którego można skosztować propozycji potraw ze świątecznego menu. Możliwość wzbogacenia oferty kulinarnej o tematyczne stacje live cooking – w tym zakresie oferta szefa kuchni Andrzeja Bryka jest naprawdę ciekawa i jej granicę stanowi jedynie wyobraźnia gości. Każde spotkanie w Renaissance Warsaw Airport Hotel to również wyjątkowa dekoracja świąteczna stołów, nastrojowa muzyka, również na żywo, oraz welcome drink. – Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Nasze doświadczenie pozwala zaskakiwać innowacyjnymi rozwiązaniami każdego gościa. Czasami zmiana jednego detalu pozwoli uczynić nieco nudne do tej pory cykliczne spotkanie świąteczne dla współpracowników niezapomnianym i miłym eventem – mówi Ewa Gawron, dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Podjęcie decyzji o organizacji uroczystości świątecznej w Renaissance Warsaw Airport Hotel ułatwi z pewnością wizyta w hotelu i dokładne obejrzenie wnętrz, które zaprezentuje specjalista ds. organizacji konferencji i bankietów. W wyborze menu pomoże test panel z udziałem szefa kuchni Andrzeja Bryka, który z przyjemnością opowie o możliwościach restauracji oraz menu świątecznym. Czasu na wybór miejsca pozostało naprawdę niewiele, warto zatem umówić się już dziś na spotkanie w Renaissance Warsaw Airport Hotel, aby spotkanie świąteczne było wyjątkowym i niezapomnianym wydarzeniem w kalendarzu eventów firmowych, w tak wyjątkowym miejscu, jakim jest jedyny hotel marki Renaissance w Polsce. Partner wydania: 27

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==