strony. Dlatego warto poznać narzędzia, które ułatwią tworzenie treści pisanych. AnswearThePublic – https://answerthepublic.com/ Narzędzie niezbędne w tworzeniu strategii content marketingowej. Dzięki niemu odkryjesz najpopularniejsze zapytania użytkowników w wyszukiwarce Google na zadane słowo kluczowe. Jak to wykorzystać? To pomysły na Twoje kolejne artykuły na blogu! Skoro użytkownicy szukają tych treści, wpłynie to także zdecydowanie na pozycjonowanie Twojej strony i jakość dostarczanych treści dla użytkownika. Będą dopasowane do jego potrzeb. Cena: darmowe do kilku wyszukań dziennie, wersja płatna od 99 $ miesięcznie. Dostępność: przeglądarka. Buzzsumo – https://buzzsumo.com Pozwala na wyszukiwanie najczęściej udostępnianych w social media artykułów czy kluczowych influencerów powiązanych z konkretnym tematem czy słowem kluczowym. Cena: darmowe do kilku wyszukań dziennie, wersja płatna od 79 $ miesięcznie. Dostępność: przeglądarka . Pay with a Tweet – https://www.paywithatweet.com/ Zwiększa widoczność Twoich treści contentowych (np. e-book) w sieci. Pozwala użytkownikowi na pobranie konkretnej treści w zamian za udostępnienie informacji o nich w social mediach. Cena: 1 darmowa kampania; następnie 49,99 $ miesięcznie lub 35 $ przy zakupie na cały rok. Dostępność: przeglądarka. Alternatywa: https://sharepayment.com/ Jasnopis – https://jasnopis.pl/ Mierzy zrozumiałość Twojego tekstu. I w social mediach, i całych artykułów. Możesz skopiować fragment tekstu lub pozwolić zaciągnąć tekst aplikacji z linku. Informuje o klasie trudności tekstu w skali od 1 do 7. Zaznacza również fragmenty trudniejsze od innych czy niezrozumiałe dla typowego internauty słowa. Cena: darmowe. Dostępność: przeglądarka. Alternatywa: http://www.hemingwayapp. com/ (język angielski). Language Tool – https://languagetool.org/pl/ To korektor gramatyczny i stylistyczny. Idealny dla osób z dysleksją czy po prostu mających trudności z poprawnym pisaniem. Ale sprawdzi się dla każdego, kto tworzy teksty. Sprawdza pisownię nie tylko w języku polskim, ale aż w ponad 20 językach! Po zainstalowaniu wtyczki do przeglądarki podkreśla nam błędy ortograficzne, jak i stylistyczne w czasie rzeczywistym. Cena: bezpłatny, wersja premium z rozszerzoną liczbą funkcji od 10,75 zł miesięcznie. Dostępność: przeglądarka, wtyczka do Chrome. Na tym kończymy naszą przygodę z narzędziami, jednak Ty zdecydowanie nie powinieneś tego robić. Nowe narzędzia pojawiają się codziennie, a niektóre się dezaktualizują. Poszukuj nowych, które ułatwią Ci życie i pracę, ale pamiętaj, że każde poszukiwania kiedyś się kończą. Nie poświęcaj na to zbyt wiele czasu. Narzędzia, którymi możesz zainteresować się jeszcze samodzielnie, to: Droplabs, Evenea, Kahoot! czy Meeting App. Lista mogłaby być zdecydowanie dłuższa, ale na początek taka liczba narzędzi zdecydowanie wystarczy, aby stworzyć skuteczną kampanię marketingową organizowanego przez Ciebie wydarzenia. Powodzenia! Rys. 5. Przykład dostępnych szablonów grafik w Canvie ANNA LEDWOŃ // creative director More Bananas Fascynatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w dwóch krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie dyrektor kreatywna w agencji More Bananas. Autorka tekstów eksperckich do takich magazynów, jak „Online Marketing”, „Social Press”, „AdMonkey”, „Nowy Marketing” czy „Wirtualne Media”. Występowała na wielu konferencjach branżowych, szkoląc z social media, kampanii internetowych czy Facebook Ads. Organizatorka i pomysłodawczyni CRASH Mondays – cyklicznych spotkań z zakresu marketingu w Krakowie. NAPISZ DO AUTORKI: ania.ledwon@morebananas.pl Partner wydania: 23

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==