PRZEGLĄD NARZĘDZI I APLIKACJI – WYKORZYSTAJ JE PODCZAS ORGANIZACJI WYDARZEŃ (CZ. II) Podczas organizowania wydarzenia i jego komunikacji znajomość aplikacji i narzędzi ułatwiających życie jest kluczowa. Dzięki nim zaoszczędzasz czas, a niejednokrotnie także inne zasoby oraz przede wszystkim pieniądze. W poprzedniej części poruszyliśmy temat narzędzi, które pomagają ogarnąć chaos, ułatwiają zarządzanie oraz zarządzanie sobą w czasie. Tym razem pora przejść do narzędzi, które ułatwią Ci tworzenie contentu oraz komunikację. Pamiętaj, że to subiektywna lista. Wcale nie oznacza, że narzędzia te są najlepszymi dostępnymi na rynku. Jeżeli któreś nie spełnia Twoich oczekiwań, poszukuj dalej. Nie zmuszaj się, znajdź rozwiązanie najlepsze dla siebie. KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIACH Narzędzia te pozwolą Ci osiągnąć efekty w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych, zmaksymalizują Twoje działania, pozwolą zaplanować i zautomatyzować część komunikacji. NapoleonCat – https://napoleoncat.com/pl/ To platforma, która pozwala Ci zarządzać wszystkimi mediami społecznościowymi w jednym miejscu (planowanie postów, komunikacja i moderacja czy dodatkowo analityka bądź automatyzacja odpowiedzi). Narzędzie pozwala również na monitorowanie komunikacji konkurencji w social mediach i osiąganych przez nich wyników. Dlaczego polecam? Ponieważ są zaufanym partnerem Facebooka oraz mają świetne wsparcie po stronie obsługi klienta / supportu. Cena: od 81 zł netto miesięcznie. Dostępność: przeglądarka. Alternatywa: Buffer (pozwala również na planowanie postów na profilach prywatnych, za darmo do trzech profili SM), Kontentino (rodzaj wirtualnego kalendarza treści, uławia komunikację i akceptację postów z klientem czy przełożonym), Hootsuite (jedno z najbardziej znanych narzędzi tego typu na świecie). Planoly – https://www.planoly.com/ Narzędzie, które pozwala zaplanować treści na Instagramie z poziomu komputera. Dostarcza nam jednocześnie statystyki oraz usprawnia budowanie spójnego profilu dzięki podglądowi zaplanowanych postów, a także moderację. Aplikacja dostępna jest tylko w języku angielskim. Cena: darmowe dla jednego profilu na Instagramie. Dostępność: przeglądarka, iOS, Android Alternatywa: Later – https://later.com/. Facebook zapowiedział również planowanie dodawanie postów na Instagramie poprzez Creative Studio. Uwaga! Zmiany wprowadzane są stopniowo dla wszystkich użytkowników, więc możesz jeszcze tej opcji nie mieć. Tweetdeck – https://tweetdeck.twitter.com/ PozwalanaplanowaniepostównaTwitterze, organizację pracy na kilku kontach jednocześnie czy monitorowanie konkretnych trendów bądź hasztagów. Cena: darmowe, bez ograniczeń! Dostępność: przeglądarka. IQhashtags – https://iqhashtags.com Pozwala na efektywne dobieranie hasztagów do Twojego wpisu na Instagramie. Na zadane słowo kluczowe wyszukuje hasztagi skojarzone z danym tematem. Od wielu narzędzi tego typu różni się tym, że zamiast dobierać najpopularniejsze hasztagi (co nie jest najkorzystniejsze dla naszych wpisów), pozwala wybierać ręcznie liczbę wystąpień konkretnego hasztagu, np. od 1000 do 15 000 postów. Narzędzie analizuje także Tekst: Anna Ledwoń Z artykułu dowiesz się: Jak korzystać z narzędzi i gdzie ich szukać. Jak zaplanować komunikację w social mediach. W jaki sposób przygotować atrakcyjne grafiki i wideo. Rys. 1. Wszystkie dostępne funkcjonalności Planoly Partner wydania: 21

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==