zaangażowaniem, nie odsyłamy naszych klientów do podwykonawców. Dzięki takiemu podejściu nasz klient ma gwarancję, że jego event będzie udany. Czy istnieje możliwość połączenia regat z innymi aktywnościami? Tak jak już wcześniej wspomniałam, nasze obiekty dają ogromne możliwości. Jeden event można zorganizować na wiele sposobów. Wszystko zależy od preferencji klienta i, oczywiście, od możliwości budżetowych. W zasadzie jedynym ograniczeniem są budynki, których niestety nie możemy przesuwać. (śmiech) Ważnymi wyznacznikami są czas trwania eventu oraz pora roku, w której chcemy go zorganizować. Jeśli mamy do dyspozycji jeden dzień lub ewentualnie nocleg ze śniadaniem, to na dodatkowe aktywności nie ma już niestety czasu. Przeważnie całodziennie regaty kończą się wręczeniem medali dla trzech pierwszych załóg oraz uroczystą kolacją albo mniej formalnym ogniskiem. Jest to szczególnie widowiskowe dla dużych grup liczących ponad 500 uczestników. Dodatkowymi elementami mogą być: muzyka na żywo, pokaz barmański, nauka układu tanecznego, fotobudka. Jakiego typu eventy można zorganizować w Państwa obiekcie? Szkolenia, warsztaty, konferencje, pikniki firmowe, eventy tematyczne, prezentacje produktów, targi, bankiety, koktajle, uroczyste kolacje – w zasadzie eventy każdego typu. Każdy z obiektów dysponuje salami konferencyjnymi o różnej wielkości oraz zapleczem noclegowym, co pozwala na przyjęcie zarówno małych, jak i bardzo licznych grup. Klub Mila Zegrzynek ma trzy sale. Pierwsza to Sala Oficerska (50 osób w ustawieniu teatralnym, 24 w szkolnym) z przepięknym widokiem na teren zieleni oraz jezioro. Druga to Sala Kapitańska (110 osób w ustawieniu teatralnym, 60 w bankietowym) z oddzielnym wyjściem na teren zewnętrzny i podestem. Ostatnia to gustowna Sala Bankietowa (220 osób w ustawieniu teatralnym, 130 w bankietowym). Do dyspozycji gości jest też Restauracja Kapitańska, w której bez problemu można zorganizować event dla 180 osób lub bankiet dla 96 osób. Co istotne, restauracja może być połączona z Salą Bankietową. Dwukrotnie zwiększa to przestrzeń, dzięki czemu w połączonych salach można zorganizować dużą imprezę, z wydzielonym miejscem do tańczenia. Natomiast w Klubie Mila Kamień znajdują się dwie sale: Biała (49 m² dla 40 osób) oraz Niebieska (40,5 m² dla 43 osób). Pozostałe przestrzenie eventowe to namiot bankietowy (135 m² dla 200 osób) i Tawerna Bosmańska (184 m² dla 150 osób). Na zewnątrz dostępny jest też taras z widokiem na jezioro, chętnie wykorzystywany jako miejsce na duże eventy i koncerty. Oczywiście każdy obiekt ma pełne zaplecze gastronomiczne. Podobno słyniecie Państwo z bardzo profesjonalnie zorganizowanych przerw kawowych? W Klubach Mila wiemy, jak ważna jest regeneracja – szczególnie w trakcie wielogodzinnego spotkania biznesowego. Naszym gościom proponujemy smaczne i wartościowe przerwy kawowe, lunche i brunche, które mogą być podane zarówno w salach, jak i w innych przestrzeniach Klubów Mila oraz na terenie zewnętrznym z widokiem na zieleń, marinę albo jezioro. W Klubie Mila Zegrzynek takim wyjątkowym miejscem jest oranżeria, znajdująca się w bezpośrednim sąsiedztwie salonu z kominkiem. Mamy do wyboru kilka rodzajów przerw kawowych. Oprócz oferty standardowej jest przerwa fit z koktajlami na bazie jogurtów czy świeżymi sezonowymi warzywami z autorskimi i samodzielnie przygotowywanymi dipami – ta cieszy się bardzo dużym powodzeniem. Nasi klienci bardzo często łączą dwa rodzaje przerw – dzięki takiemu zabiegowi menu jest bardziej zróżnicowane. Jesteśmy otwarci na zmiany i ewentualne sugestie – nie zamykamy się na prośby naszych klientów. A jak prezentuje się pozostała oferta gastronomiczna? Na terenie obydwu klubów znajduje się Restauracja Kapitańska, charakteryzująca się autorskimi daniami dostosowanymi do charakteru miejsca. Dysponujemy także Chatą Grillową, zlokalizowaną przy Klubie Mila Zegrzynek. Jak sama nazwa wskazuje, Chata oferuje przede wszystkim dania grillowe. Klub Mila Kamień dysponuje także drugą restauracją – Tawerną Bosmańską – oferującą śniadania oraz obiadokolacje w formie bufetu. Magdalena Frączkiewicz Od lipca 2014 r. w szeregach sprzedaży Platan Hotels & Resorts, a od listopada 2017 r. na stanowisku kierownika sprzedaży Platan Hotels & Resorts. W latach 2000-2005 studiowała ekonomię w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów, dołączając do zespołu otwierającego The Westin Warsaw w 2003 r. Od 2009 r. dołączyła do zespołu sprzedażowego sieci Starwood (Sheraton Warsaw & The Westin Warsow). Upór, zaangażowanie i przyjemność pracy z ludźmi pozwoliły jej zdobyć ponad 12-letnie doświadczenie pracy w hotelarstwie (znajomość rynku hotelarskiego, poznać potrzeby i oczekiwania gości oraz trudności i wyzwania, z jakimi obecnie mierzą się hotelarze). W poszukiwaniu zmian oraz chęci rozwoju w roku 2012 zmieniła branżę i objęła stanowisko menedżera ds. operacyjnych i sprzedaży usług logistycznych w branży e-commerce w firmie Internel, gdzie obok zajęć sprzedażowych poszerzyła spektrum posiadanych umiejętności o planowanie popytu oraz produkcji produktów optycznych w Polsce i na Węgrzech oraz na rynkach wschodzących w Europie i na Bliskim Wschodzie. Miłość do hotelarstwie jednak zwyciężyła i po 2 latach przerwy ponownie wróciła do branży hotelarskiej i do dziś kontynuuje pracę w sprzedaży Platan Hotels & Resorts, chcąc się rozwijać i zdobywać kolejne doświadczenia. magdalena.fraczkiewicz@platanhotels.pl promocja 17
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==