Partner wydania: reklama Anna Ledwoń // creative director, More Bananas Fascynatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w dwóch krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie dyrektor kreatywna w agencji More Bananas. Autorka tekstów eksperckich do takich magazynów jak „Online Marketing”, „Social Press”, „AdMonkey”, „Nowy Marketing” czy „Wirtualne Media”. Występowała na wielu konferencjach branżowych, szkoląc z social media, kampanii internetowych czy Facebook Ads. Organizatorka i pomysłodawczyni CRASH Mondays – cyklicznych spotkań z zakresu marketingu w Krakowie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu, a także studia magisterskie z zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej. w formie newslettera podsumowującego wydarzenie czy wgrać na portal SlideShare, który idealnie nadaje się do dzielenia treściami tego typu. Ważne, aby swoją relację udostępnić tuż po wydarzeniu lub po kilkunastu dniach (aby ponownie podkręcić atmosferę, kiedy uczestnicy jeszcze nie zapomnieli o wydarzeniu). Możesz też pokusić się o nagranie wywiadów wideo podczas samego wydarzenia – na pewno będą bardzo szczerze i emocjonalne. Pamiętasz o tym, co było napisane na początku tekstu? Żyjemy w czasach konsumpcji emocji i przeżyć. Kolejny z pomysłów to stworzenie case study – poradnika, na którym opisujesz, dzięki czemu Twoje wydarzenie osiągnęło sukces. Dzielenie się wiedzą działa! Podczas samego wydarzenia możesz także pokusić się o stworzenie aplikacji mobilnej powiązanej z wydarzeniem – świetnie sprawdza się grywalizowanie użytkowników, którzy w aplikacji otrzymują serię zadań do wykonania, a za ich wypełnienie otrzymują nagrody. Wśród zadań może znaleźć się odwiedzenie stoisk wystawców, wykonanie kreatywnych zadań czy wrzucenie zdjęć z wydarzenia do swoich mediów społecznościowych. Nie zapomnij także o tym, aby maksymalnie wykorzystać swoich prelegentów i ich zasięgi w mediach społecznościowych. Tak jak w przypadku promocji przed wydarzeniem, tak i po jego zakończeniu poproś ich o udostępnienie relacji z wydarzenia, albumu czy wideo. 23

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==