w infografikach czy postach na Facebooku, a wcześniej stworzony artykuł czy poradnik udostępnić po lekkim odświeżeniu w przypadku kolejnego wydarzenia. Warto koncentrować się na powielaniu tych treści, które już wcześniej miały okazję się sprawdzić. Pamiętaj też o tym, by w tworzonych treściach postawić na zaangażowanie influencerów i celebrytów, którzy wygenerują content za Ciebie. To będzie tzw. User Generated Content. Sławne osoby – ogólnopolsko, w swojej branży, miejscowości – nie tylko zwiększą rangę Twojego wydarzenia, ale i zasięgi treści związanych z Twoim wydarzeniem. Na jakie treści natomiast stawiać już konkretnie w przypadku content marketingu w promocji wydarzeń? Artykuły, aktualności i blogi to podstawa, od jakiej powinniśmy zacząć naszą przygodę z content marketingiem. To może być nasz własny kanał, w którym informujemy o najświeższych informacjach związanych z eventem (Facebook, w tym notatki w serwisie, które prezentują się jak ministrona internetowa), czy artykuły na blogu we własnej domenie powiązane z wydarzeniem, które organizujemy. Firmy, które prowadzą własny blog, mają o 50% więcej wejść na stronę! Ale to nie jedyna słuszna droga! Nie musisz przecież publikować u siebie, w szczególności, jeżeli ruch na Twojej stronie nie jest jeszcze duży. Warto pisać i „rozsyłać” artykuły tym, którzy mają większą widownię od nas – czasopisma branżowe, portale eksperckie, wpisy gościnne na blogach o większych zasięgach. Newsletter i e-maile pełnią dwie funkcje jednocześnie: są świetnym narzędziem do dystrybucji wcześniej dobrze stworzonego contentu, ale mogą także tworzyć content sam w sobie. Co ważne, aż 90% internautów subskrybuje jakieś newslettery, a 43% uważa je za preferowaną formę kontaktu z firmą. Pamiętajmy jednak, że w kontekście content marketingu nasze newslettery nie mogą być sprzedażowe, a relacyjne. Oprócz contentu ważne jest też, do kogo mówimy (target) i jak mówimy (design). Jednak to content decyduje przede wszystkim o tym, czy na dany newsletter się zapiszemy, czy się z niego wypiszemy. Przy konstruowaniu newslettera – na początku swojej drogi – warto skorzystać z pomocniczych narzędzi, którymi są np. gotowe szablony w systemie Freshmail.
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==