Partner wydania: wyjazdów integracyjnych w budowaniu zespołu z ludzi, którzy dopiero się poznają. To przede wszystkim rozwój silnych więzi, utrzymanie i podnoszenie energii zespołu. Stanowi to także doskonałe narzędzie do integracji dwóch zespołów w jedną całość, kreowanie relacji i współpracy pomiędzy zespołami (działami), a nawet rozwiązywanie istniejących problemów i konfliktów. Wybór opcji na rynku jest ogromny; w zależności od lokalizacji dostępne są zarówno dyscypliny na lądzie, w wodzie, jak i w powietrzu. Podczas wyboru dyscypliny należy pamiętać, że rodzaj aktywności musi zostać właściwie dobrany do kondycji uczestników, ich oczekiwań, stopnia trudności. Moc nagród i prezentów Innym ciekawym sposobem na połączenie motywacji pracowników z podróżami jest nagradzanie ich, np. voucherami pobytowymi do wybranych hoteli. Ostatnio jedna z dużych firm transportowych działających na terenie kraju kupiła u nas pulę voucherów, którą w nagrodę za wyniki w pracy przekazała swoim pracownikom. To świetny sposób motywowania, ponieważ nie delegujemy tylko pracownika, ale dajemy mu również możliwość podróżowania, np. z rodziną. Sposób obdarowywania prezentami w postaci przeżyć to najszybciej rozwijająca się gałąź branży turystyczno-rozrywkowej w Polsce. Ten trend jest szczególnie widoczny w okresie świątecznym, kiedy firma ma już świadomość np. nadwyżki finansowej, którą może wykorzystać z korzyścią dla pracowników. Osoba obdarowana może wówczas skorzystać np. z noclegu czy wizyty w SPA w dowolnie wybranym przez siebie hotelu. Co jeszcze może pomóc w wyborze miejsca na wyjazd biznesowy? Zdecydowanie program lojalnościowy. Są w Polsce hotele, a w szczególności grupy hotelowe, które dbają nie tylko o gości indywidualnych, ale i biznesowych. W przypadku najstarszego polskiego konsorcjum marketingowego zrzeszającego hotele nie ma znaczenia czy jest to pobyt prywatny, czy służbowy: jeśli gość płaci za pobyt, naliczane są mu punkty, którymi następnie może zapłacić w każdym hotelu, za każdą usługę, np. podczas wakacyjnego pobytu z rodziną. Program jest całkowicie darmowy, a dołączenie proste – wystarczy wypełnić deklarację w recepcji lub formularz na stronie www. Monika Trojan // Absolwentka Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji (obecnie SGTiR) na kierunku hotelarstwo i gastronomia oraz Wyższej Szkoły Menedżerskiej na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi. Od 2010 r. związana z Fundacją Polish Prestige Hotels. Od stycznia 2017 r. na stanowisku p.o. koordynatora Biura Fundacji. Na początku 2017 r. objęła także funkcję kierownika Biura Prezydialnego Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. W Fundacji PPH specjalizuje się w obsłudze programu lojalnościowego, współpracy z firmami zewnętrznymi, marketingu oraz organizacji i prowadzeniu szkoleń i dla pracowników recepcji i działów marketingu. Prywatnie uzależniona od social mediów, uwielbia fotografowanie, taniec i pracę z ludźmi. // Najważniejsze są program, dobrze dobrana grupa docelowa i profesjonalizm przeprowadzenia wyjazdu. Należy pamiętać, że największym kapitałem każdej firmy są jej pracownicy, dlatego tak istotna jest ich integracja, nakierowanie na wzajemną współpracę i osiąganie wspólnych, spójnych ze strategią firmy celów. // Art Hotel we Wrocławiu 8 Temat numeru
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==