Partner wydania: „(…) – Lista gości! – Przyjdzie rodzina Jennerów, Tyga, Suki, Cara, David, Kanye, Dolce, ale bez Gabbany, jakaś Sam Cam, Ai, Ai Weiwei… – Głuchnę czy nie było Kate Moss? – Wdycham rybie opary, a poza tym to niemożliwe, bo odeszła z agencji. Wymsknęło mi się! Zapomnijcie! – Chrzanić! Ściągnij ją! Obiecaj ayahuascę, szamanów i dość wódki, by powalić byka (…)”. To fragment dialogu z filmu „Absolutely Fabulous: The Movie”, który co prawda wszedł na ekrany w 2016 r., ale powstał w oparciu o wielokrotnie nagradzany i uznany przez krytykę oraz brytyjskich widzów serial komediowy nadawany przez BBC w latach 1992–2012. Film, jak i serial opowiadają o perypetiach londyńskiej modowej „PR-ówki” Ediny Monsoon i jej przyjaciółki, redaktorki Patsy Stone. I choć zacytowany fragment dotyczy przygotowań do pokazu mody, przedstawionych rzecz jasna z uwagi na konwencję filmu w dość krzywym zwierciadle, to w sposób niezwykle prawdziwy pokazuje współczesne zapotrzebowanie na „nazwiska” nie tylko z branży fashion. – Biznes eventowy w Polsce zdaje się coraz częściej stwarzać zapotrzebowanie na obecność gwiazd, celebrytów, blogerów i szarych eminencji show-biznesu. Nasi klienci coraz bardziej chcą być Właściwy wybór // Odpowiedni dobór gości z pewnością uwiarygodni wydarzenie. Znane nazwiska, które idealnie wpisują się w specyfikę eventu, tworzą spójną całość i komunikują na zewnątrz rangę wydarzenia. Na event modowy przychodzą znane klientki, gwiazdy, które noszą ubrania z metką projektantka, prywatnie lubię się i znają. Najlepszą wizytówką takiego eventu są osoby, które mają świetny styl i czują modę. Na imprezy motoryzacyjne zaś warto wybrać ze swojej bazy znanych gości, którzy są znawcami tematu, jeżdżą dobrym autem, interesują się tym. Z pewnością okrągłe urodziny firmy są dobrą okazją do zaproszenia znanych gości, nie tylko w roli wykonawców i konferansjerów. Dziś znane osoby przychodzą na wydarzenia firm, które znają, lubią i z którymi są często związane zawodowo. To naturalna selekcja. Joanna Sokołowska-Pronobis Założycielka agencji eventowo-PR-owej FASHION Boulevard, pomysłodawczyni oraz producentka największego konkursu dla młodych projektantów – FASHION DESIGNER AWARDS, stworzonego w 2008 r. Specjalizuje się w produkcji pokazów mody i działaniach dla sektora fashion&beauty, na koncie ma projekty z takimi markami, jak np. Stefanel, Ochnik, Puma, Levi’s, Kazar, MAC Cosmetics, Avon, Clochee, Columna Medica, Kossmann, MSKPU. Aktualnie również odpowiedzialna za PR i marketing Business & Prestige – luksusowego portalu dla kobiet biznesu 5
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==