Partner wydania: Lizbona, Bruksela, Londyn, Haga i właśnie… Toruń. To właśnie tam, w Hotelu Copernicus, spotkali się przedstawiciele różnych branż: właściciele firm, designerzy i event menagerowie, by podczas dwudniowych prelekcji zgłębiać tajniki związane z branżą MICE. Czym wyróżnia się, zapoczątkowana kilka lat temu, konferencja FRESH? Jak sama nazwa wskazuje, jest to wydarzenie niezwykle nowoczesne, w tym roku oparte na formule Multi City Meetings. Specyfika spotkania polega na równoczesnym przeprowadzeniu transmisji w pięciu miastach, co daje słuchaczom wiele korzyści. Dzięki temu nie tylko zmniejszają koszty i czas swoich podróży, ale mają również możliwość poznania mówców z różnych stron świata. Innowacyjność, a równocześnie prostota. Narodziny marki Zanim skupimy się naszych odczuciach, warto nawiązać do wypowiedzi wieloletniej organizatorki konferencji FRESH, Dominiki Fudały, która opowiedziała nam o idei i początkach wydarzenia. FRESH Conference została zapoczątkowana w 2012 r., a przyświecające jej hasło brzmiało „Innovation Inside”. Pierwotnym celem organizatorów było testowanie różnych narzędzi, potrzebnych do projektowania efektywnych spotkań. Koncept Meeting design skupia się na definiowaniu celów motywacyjnych, networkingowych i edukacyjnych. Popularność tematu i wciąż rosnące trendy związane z branżą sprawiły, że tak narodziła się marka FRESH // Jak skutecznie zorganizować swój event? Jakie technologie przyniesie nam przyszłość i czym jest efektywna komunikacja w zespole? By znaleźć odpowiedzi na te pytania, wybraliśmy się na hybrydową konferencję FRESH, która odbyła się 16–17 stycznia w Toruniu. // Tekst: Maria Ledeman Relacja z FRESH Conference 2017 62 Wiadomości z branży
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==