Partner wydania: branża MICE nie zwalnia tempa. W Polsce rozwija się szybko, co z całą pewnością można uznać za dobry znak dla wszystkich obiektów i organizatorów eventów. Wszystko wskazuje na to, że rok 2017 będzie obfitował w jeszcze większą liczbę organizowanych konferencji, targów oraz wydarzeń korporacyjnych i motywacyjnych. Wszystko to za sprawą kapitału zagranicznego i coraz większej liczby firm zagranicznych, które chętnie inwestują na polskim rynku. Nasz kraj jest również uznawany przez Europę za obszar względnie bezpieczny, niezagrożony terroryzmem, którego Europejczycy i organizatorzy dużych imprez masowych coraz częściej się obawiają. Część z Państwa zapewne ma już cały plan wydarzeń, które zorganizuje w 2017 r., część też dokonało już rezerwacji obiektów, w których się one odbędą. Zakładamy jednak, że nie wszystkie eventy są dopięte w 100% i część pracy związanej z rezerwacją i umowami wciąż przed Państwem, dlatego przygotowaliśmy teksty również z myślą o tej grupie naszych Czytelników. W tym wydaniu szczególnie polecam Państwu dwa teksty: Celebrity Time – jak wykorzystać sławne osoby w promocji eventu pióra Beaty Święcickiej oraz Umowa z artystą – wszystko, co musisz o niej wiedzieć Aleksandry Daleckiej. Z kolei Sławomir Wróblewski, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów w Polsce, tekstem pt. Jak zmierzyć wartość eventu – tajemnice ROI inauguruje cały cykl artykułów pod nazwą „Okiem eksperta”. W magazynie prezentujemy też m.in. 10 informacji, jakie powinno zawierać zapytanie do obiektu, gdy przygotowujesz event – materiał przygotowany przez Annę Nowakowską ze StrefaMICE.pl. Zachęcam do lektury. Z tego miejsca życzę Państwu, by treści zawarte w magazynie były dla Państwa inspirujące i pomocne. Niech wiedza zaczerpnięta z ich lektury przełoży się na pełne sukcesu eventy. Maciej Podgórski redaktor naczelny „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.biznes-hotel.pl // REDAKTOR naczelny / Maciej Podgórski / tel. (61) 66 83 153 / maciej.podgorski@forum-media.pl // REDAKTOR prowadzący / Ewa Karczewska / tel. (61) 66 55 742 / ewa.karczewska@forum-media.pl // Reklama / Dominika Gąsiorowska / (61) 66 55 885 / dominika.gasiorowska@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Beata Anna Święcicka, Sebastian Surendra, Maciej Karczewski, Krzysztof Kogut, Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf // RADA MERYTORYCZNA / Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf, Dariusz Ogrodnik // PROMOCJA / Ewa Antkiewicz / tel. (61) 66 55 762 / ewa.antkiewicz@forum-media.pl // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Aleksandra Hotaj // DRUK / Poligrafia Janusz Nowak Sp. z o.o. // OKŁADKA / Sala Ziemi, Międzynarodowe Targi Poznańskie // SERWIS ZDJĘCIOWY / Fotolia // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / Forum Media Polska Sp. z o.o. 56 Nagłośnienie imprez konferencyjnych. O co powinieneś spytać? // Jednymi z najważniejszych kryteriów branych pod uwagę przy wyborze miejsca organizacji danego wydarzenia powinny być – standard sprzętu nagłaśniającego oraz jakość uzyskiwanego dźwięku. Lekceważenie tych czynników to ogromny błąd, ponieważ niska jakość dźwięku potrafi zepsuć każde duże spotkanie i pozostawić wśród gości oraz klientów kiepskie wspomnienia. Oto kilka wskazówek, które pozwolą nam uniknąć katastrofy. 3
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==