Partner wydania: Liczy się pomysł – inspiracje na organizację eventu w 2017 r. 1. Mix dostępnych technologii – rzeczywistość kontra wirtualny świat Żyjemy w czasach zaawansowanych technologii. Okulary do wirtualnej rzeczywistości (VR) mają coraz więcej funkcjonalności. W zeszłym roku odbyły się pierwsze w Polsce konferencje z równoczesnym wykorzystaniem stu par okularów Samsung VR Gear, np. podczas polskiej Premiery Mitsubishi ASX 2017. Tym niemniej absolutnie wszystko w tej kategorii pobił event przygotowany przez markę Jaguar I-PACE Concept VR – zwiastujący pierwszy model elektryczny Jaguara w Los Angeles. Na listopadowy event w Milk Studios zaproszono 66 osób i poproszono ich o zajęcie miejsc przy okrągłych kilkuosobowych stolikach. Następnie każdemu z uczestników wręczono zestaw okularów HTC VR Gear (kontrolery, słuchawki i okulary VR). Od tej chwili uczestnicy mogli doświadczyć kontaktu z marką, jakiego nigdy wcześniej nie było. Po uruchomieniu specjalnie przygotowanej aplikacji uczestników powitał wirtualny prowadzący, przedstawiając model 3D nowiutkiego, premierowego Jaguara. Można było zanurzyć się w designerskich wnętrzach pojazdu, przyjrzeć się szczegółom wykończenia deski rozdzielczej i nie tylko. Uczestnicy mogli zapoznać się z inżynierem projektującym model Jaguara – Ianem Holbornem – który odkrył tajniki technologii, w którą wyposażony był nowy model. Jakość wykonanych wizualizacji zachwyciła i oczarowała publiczność, nikt wcześniej czegoś takiego nie zrobił. W ten oto sposób rok 2017 wytycza nowe ścieżki dla promocji produktów i ich marek (zobacz: http://vrscout.com/news/ /jaguar-ipace-car-launch-htc-vive/). 2. Hybrydowe spotkania – łączą uczestników eventów równocześnie na wielu kontynentach Konferencje w jednym konkretnym miejscu – to już przeszłość. Dziś horyzonty poszerzają nam dostęp do szybkiego transferu internetu i technologia łącząca eventy na żywo w transmisjach online. Dość dynamicznie i w zasadzie gdzieś „obok” zaczyna rozwijać się przemysł kongresów i konferencji medycznych // Event planner każdy nowy projekt zaczyna od czystej kartki papieru. Przed sobą ma brief od klienta z zaleceniami, co powinien zawierać, spełniać, jak być wykonany. Oczami wyobraźni kreuje jego składowe w prezentacji i wycenia w kosztorysie. A w sercu marzy, aby ten projekt był wyjątkowy, unikalny, zapadał w pamięć – dając gwarantowaną wygraną w konkursie ofert. W tym artykule podsunę kilka pomysłów zaczerpniętych z zagranicznych realizacji eventowych, które mają potencjał i gwarantują Ci przewagę konkurencyjną. Pośród nich znajdziemy nowe technologie, strategie, a także aktywności, które można wykorzystać w eventach w 2017 r. Niech zatem ta lista zagranicznych trendów eventowych przyniesie wiele inspiracji. // Tekst: Agnieszka Ciesielska 18 Mark e t i ng
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==