Partner wydania: Wypromuj swój event dzięki social media Organizując różnego rodzaju eventy, musimy pamiętać o ich odpowiedniej promocji. Użytkownicy popularnych dziś mediów społecznościowych zaczynają „żyć” każdym wydarzeniem. Jeżeli Twoja firma bierze udział w targach branżowych, to chce dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych odbiorców i sprawić, by impreza nabrała odpowiedniego rozmachu. Okazuje się, że social media to doskonałe narzędzie pozwalające na pozyskanie uczestników, niezależnie od tego, czy jesteś organizatorem tradycyjnego spotkania branżowego, czy konferencji. Jeśli chcesz spotęgować zaangażowanie swoich odbiorców i zwiększyć sprzedaż biletów, skorzystaj z kilku sposobów na skuteczną promocję wydarzeń w social media. Filmy promocyjne Przygotowanie odpowiedniego materiału promocyjnego jest jedną z najważniejszych prac, jakie koniecznie trzeba wykonać podczas przygotowania się do promocji eventu. Jeżeli jest to event z konkretnego cyklu, a poprzednie były naprawdę dobre, koniecznie pokażmy społeczności wideo „the best of”, przynajmniej z ostatniego wydarzenia. Mówi się, że zdjęcia sprzedają emocje, jednak filmy potrafią to robić znacznie lepiej. Dopracowane treści wizualne i przyjemna dla ucha ścieżka dźwiękowa to doskonały sposób na przyciągnięcie większej liczby uczestników na kolejną konferencję. Wideo zwiększa również poziom zaangażowania, ponieważ konsumenci znacznie częściej dzielą się treściami wizualnymi niż np. linkami do artykułów poprzez social media. Pamiętać też trzeba, by dopasować przesłanie i treść do potrzeb publiczności. Film powinien w jasny sposób przedstawiać korzyści płynące z uczestnictwa w evencie. Czemu Tekst: Tomasz Chojnacki Z artykułu dowiesz się: W jaki sposób przygotować materiał promocyjny. Jak wykorzystać LinkedIn do promocji eventów. Czym jest WOMM. Co oznaczają hasztagi i czy warto je stosować. 4 Temat numeru

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==