Partner wydania: 34 Millenialsi – czasy eventowej innowacji // Czym charakteryzuje się współczesne pokolenie? To, jak obecnie wyglądają procesy komunikacji pomiędzy przedstawicielami gatunku homo sapiens, jest wynikiem serii przełomów unikatowych na skalę historii naszej planety. Wiele z nich zaszło w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat. Telefony komórkowe, internet, smartfony, chmura, automatyczne tłumaczenie w sieci – rewolucja goni rewolucję. I każda z nich przynosi nowe narzędzia i sprawia, że ludzie są w stanie pełniej zaspokajać swoje prywatne i zawodowe potrzeby bycia bliżej siebie i skuteczniejszego kontaktowania się. Spis treści // Temat numeru // 04 Wypromuj swój event dzięki social media Okiem eksperta // 10 Jak współpracować ze stowarzyszeniami w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów? Rola ambasadorów kongresów Marketing // 14 Jak zoptymalizować profil marki na Facebooku? 10 rzeczy o których musisz pamiętać. 10, o które musisz go wzbogacić! 18 Nie bój się reklamy! ABC Google AdWords 21 Kopalnia soli „Wieliczka” 22 Sukces konferencji? Postaw na aplikacje mobilne Know-how organizatora // 24 Co trapi branżę eventową? Główne bolączki i problemy 28 Savoir-vivre – co musi wiedzieć każdy event manager? 34 Millenialsi – czasy eventowej innowacji 40 Event kulinarny skrojony na miarę Destynacje eventowe // 42 Destynacje eventowe: Mazury Technologie i innowacje // 50 Oddziel ziarno od plew – przegląd społeczności eventowych w internecie Przegląd prawny // 52 Imprezy masowe – kiedy potrzebujesz zezwolenia? Wiadomości z branży // 58 Pyrkon 2017 – wydarzenie, które tworzy wspomnienia 60 Nadchodzi Eventomania – konferencja dla organizatorów wydarzeń 61 Czwarte urodziny Tobaco Hotel w Łodzi 62 XIV Ogólnopolskie Regaty Żeglarskie Hotelarzy Zestawienie hoteli // 63 Obiekty promowane przez Event Management Polska Katalog firm // 64 Katalog firm Event Management Polska / Spis treści 2

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==