Partner wydania: Branża eventowa w Polsce ma na swoim koncie już wiele sukcesów i spektakularnych wydarzeń. Nie tylko o charakterze międzynarodowym, ale również tym lokalnym, jak i korporacyjnym. Mamy do czynienia z bardzo dobrze rozwiniętą gałęzią przemysłu spotkań i możemy śmiało stwierdzić, że rynek MICE w naszym kraju mocno się profesjonalizuje, a na edukację branżową kładzie się coraz większy nacisk. Doczekaliśmy się specjalistycznych kursów, szkoleń, powstały studia podyplomowe czy branżowe konferencje oraz debaty. Nie brakuje też prelekcji z udziałem najwybitniejszych przedstawicieli przemysłu spotkań, którzy w trosce o jakość i profesjonalizm polskiej branży eventowej chętnie dzielą się wiedzą i obserwacjami. Duże eventowe produkcje, jak festiwale, koncerty czy road show, niczym nie odstają od zachodnich odpowiedników. Jest coraz lepiej. Obserwujemy ciągły, eventowy rozwój i wzrost znaczenia eventu, który stanowi skuteczne narzędzie biznesowe. Mimo to wciąż trapią nas problemy. Sytuacja rynkowa jest bardzo dobra, jednak czy mówi się o tym, co naprawdę nas boli? W ostatnich latach można zaobserwować duży wzrost znaczenia event marketingu, który stał się już nie- odłącznym i skutecznym narzędziem biznesowym. Niestety, widać także to, że wciąż obecny w świadomości wielu Polaków jest stereotyp, iż event to tylko „imprezka”, a co za tym idzie – niepotrzebny wydatek w firmie. Spotykane są również opinie, że taki odbiór eventów przez społeczeństwo to duży problem branży i równocześnie jej zagrożenie. Dlatego tak ważna jest edukacja oraz przykładanie dużej uwagi do profesjonalizmu świadczonych usług, jak i samej branży. Ciągłe uświadamianie roli event marketingu oraz zwrócenie uwagi, że Tekst: Anna Nowakowska Co trapi branżę eventową? Główne bolączki i problemy Z artykułu dowiesz się: Czy branża eventowa jest postrzegana w sposób stereotypowy. Co sprawia największe trudności twórcom eventów. Dlaczego tak ważne jest zastrzeganie praw do projektów autorskich. Do kogo się zwrócić, gdy pojawią się pierwsze problemy. Jak poradzić sobie z nieetycznymi zachowaniami ze strony konkurencji. 24 know-how organizatora
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==