Partner wydania: • Wybierz odpowiedni rozmiar (avatar 180 x 180 px, ale część widoczna to już 160 x 160 px; cover photo 828 x 315 px). Najlepiej jednak przygotować cover responsywny, który będzie wyglądał dobrze na ekranie wszystkich urządzeń. • Zawsze dodawaj grafiki zapisane w formacie PNG – zapobiegniesz dzięki temu rozmyciom, widocznym pikselom czy problemom z niektórymi kolorami. • Regularnie zmieniaj cover photo, nawiązując do aktualnej oferty, promocji, konkursu, sezonu itp. • Nie zmieniaj zdjęcia profilowego na całkowicie inne! Na to pozwól sobie tylko w sytuacji rebrandingu. Pamiętasz? To Twoja twarz, dzięki której budujesz rozpoznawalność Twojej marki. Niech będzie kojarzona! To jak z prawdziwą twarzą – ulepszamy ją makijażem, ale nie zmieniamy nigdy. 4. Postaw na aplikacje integrujące Spraw, aby Twój fanpage stał się centrum zarządzania. Masz stronę www, prowadzisz inne kanały społecznościowe, zachęcasz do zapisów do newslettera? Zintegruj je z Facebookiem dzięki aplikacjom funkcjonalnym. Z pomocą przychodzą Ci m.in. click apps, Fanpoint, SocialApps – tam znajdziesz wiele aplikacji, w tym darmowych. Po ich dodaniu pamiętaj o personalizacji! Stwórz grafiki do ikon aplikacji (czyli obrazek karty strony) i odpowiednio nazwij aplikacje. Najlepiej w zgodzie z ich przeznaczeniem. 5. Zadbaj o spójny wygląd grafik na profilu Mniej znaczy więcej, a regularność i spójność to prostota. Ktoś, kto wchodzi na profil Twojej marki lub widzi jej post na ścianie, ma od razu zorientować się, że to TWOJA MARKA! Marka, która dba o jakość swoich materiałów graficznych, tym samym mając szacunek do swojego fana. Nikt nie lubi oglądać brzydkich, chaotycznych rzeczy. Używaj jednej, góra dwóch czcionek, które najlepiej oddają charakter Twojej komunikacji i pasują do Twojego logotypu. • Masz stworzoną księgę znaku? Profil na fanpage w żaden sposób nie zwalnia Cię z jej stosowania! • Dbaj o kolory – utrzymuj grafiki w jednym tonie kolorystycznym. • Dodawaj na grafice logo Twojej marki! Zawsze w tym samym miejscu! • Grafiki zawsze zapisuj w PNG. • Pamiętaj o rozmiarze – w postach to 640 x 960 (długi post) lub 1200 x 900 (zwykły post). • Infografiki dziel na części i dodawaj na fanpage w postaci albumu złożonego z kilku postów. 6. Dbaj o różnorodność postów Dodawanie samych postów graficznych warto urozmaicić o: • Posty graficzne z linkiem w copy – nigdy nie zapominaj o odpowiednim skróceniu linku, np. w bit.ly! Postaw na wypunktowanie, gdzie zawrzesz najważniejsze treści materiału, do którego linkujesz. • Posty z grafiką do linku – mało kto pamięta o tym, że taki post można spersonalizować, czyli dodać własną grafikę, zmienić opis, przemycić ważne treści. Grafika Sale Słońce, Ziemia, Woda i Wiatr mogą zostać dowolnie zaaranżowane, zależnie od potrzeb organizatorów spotkań. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, w postaci przesuwnej ściany, jednorazowo można zgromadzić nawet 200 osób. EuroCentrum Konferencyjne Aleje Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa E: konferencyjne@eurocentrum.pl T: +48 22 202 63 96 —+48 22 202 63 61 www.twoje-eurocentrum.pl LOKALIZACJA EuroCentrum Konferencyjne to kompleks nowoczesnych sal szkoleniowo-konferencyjnych zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich 134 w biurowcu Eurocentrum Office Complex. Z Eurocentrum do Dworca Zachodniego jest 5 minut spacerem. Zatrzymują się tam dwie najważniejsze kolejki podmiejskie (SKM i WKD) oraz pociągi Kolei Mazowieckich i Przewozów Regionalnych. Zapraszamy do współpracy reklama 15

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==