Partner wydania: reklama ADAM WILHELM PHOTOGRAPHY tel. +48 602 275 840 fotograf@adamwilhelm.com www.adamwilhelm.com Fotografia biznesowa Fotografia eventów Fotografia wizerunkowa Pomysłem na wzbudzenie dużego zaangażowania jest także konkurs, w którym nagradzamy najlepsze zdjęcia z eventu. Opublikowanie zdjęć wykonanych przez uczestników wydarzenia nie tylko przywiązuje ich do samego wydarzenia, ale i skłania do komentowania oraz udostępniania opublikowanych przez organizatora materiałów marketingowych. Strategię w social media można porównać do przygotowywania się do wyjazdu na wakacje. Jadąc w góry, zabiera się inne rzeczy niż na wakacje na plaży, w obu przypadkach jednak sporządzamy listę niezbędnego ekwipunku, który należy zabrać na wyjazd. Tak samo jest w przypadku social media. Ustalamy cel, który chcemy osiągnąć (np. promocja eventu), to, do jakiej grupy klientów chcemy dotrzeć (np. młodzież), lokalizację (np. Trójmiasto) i to, w jakim czasie mamy to zrobić. Wystarczy zapisać i stopniowo realizować plan. Im bardziej szczegółowo planujemy swoją strategię, tym mniej rzeczy nas zaskakuje po drodze. Social media to potężna siła marketingowa, warto z niej skorzystać przy promocji eventów. Tomasz Chojnacki // Absolwent zarządzania w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz organizacji turystyki i rekreacji. Od 14 lat w branży interaktywnej, od 9 zaś związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek, jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował ten dział. W późniejszym okresie, jako dyrektor ds. kluczowych klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 750 obiektów hotelarskich. Założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się marketingiem internetowym, kampaniami w social media oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Firma jest także dostawcą innowacyjnego ekosystemu produktów HotelEye, służącego do analizy konkurencji i kontroli działań marketingowych. Jest to pierwszy tego typu produkt analityczny dla hoteli w Polsce. 9
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==