ANNA SOBIERAJ // Specjalistka ds. Digital Marketingu i Social Media w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Zajmuje się koordynacją projektów digitalowych oraz fundraisingiem w internecie. Poza pracą w Fundacji WOŚP ma doświadczenie we prowadzaniu nowych marek na rynek, wspiera organizacje pozarządowe i jednoosobowe działalności gospodarcze w zakresie budowania marki i wizerunku, komunikacji online, badań rynku, konkurencji, klienta. NAPISZ DO AUTORKI: anna.sobieraj@wosp.org.pl ważna i potrzebna jest działalność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To również najlepszy dowód na to, że Wykop jak najbardziej powinien – i chce – angażować się w działania wspierające Fundację WOŚP. Anna Stecka manager ds. Rozwoju Serwisu Wykop.pl GRAMY, BO LUBIMY – GAMERZY NA #WOSP2020 Dotarcie do szerokiej widowni zapewnia także współpraca z internetowymi liderami opinii. Influencer marketing i wszystkie działania angażujące streamerów i youtuberów są coraz bardziej popularne i uzyskują bardzo dobre zasięgi. Coraz częściej influencerzy są stawiani na równi z gwiazdami kina czy muzyki, dzięki czemu wiele znanych marek wybiera ich na ambasadorów i promotorów swoich produktów. Współpraca z influencerami z całą pewnością przyłożyła się do sukcesu 28. Finału WOŚP. Miłośnicy gier mogli zagrać wraz z Ja,Rockiem dla dziecięcej medycyny zabiegowej, biorąc udział w licznych aukcjach lub oglądając na żywo ulubionego streamera. Ja,Rock od początku był grupą wielu pomysłowych i kreatywnych osób, które pragnęły wychodzić poza schematy standardowych działań online. Główną siłą napędową naszych projektów od zawsze była kooperacja i wspólne działanie, które skutkowało fantastycznymi kampaniami digital. Nieuniknione było więc zaangażowanie się przez naszą ekipę w działania charytatywne, bo skoro mamy moc i ludzi, którzy mogliby to napędzić, to warto nagłośnić każdą dobrą inicjatywę. Z tego powodu od lat organizowaliśmy Ja,Paczkę czy właśnie kilkunastogodzinny stream na rzecz WOŚP. Efekty z roku na rok przekraczają nasze najśmielsze oczekiwania, a chęć niesienia pomocy przez naszych influencerów i widzów napędza nas do organizowania coraz lepszych i głośniejszych akcji. Z roku na rok zaskakuje nas jednak siła, z jaką udaje nam się dotrzeć do nowej publiczności. W tym roku udało nam się zebrać rekordowe ćwierć miliona złotych! Przez cały czas naszej działalności charytatywnej udało nam się uzbierać ponad 1,2 mln zł, co pokazuje potencjał digitalowych działań. Chociaż przejście się z puszką po mieście i rozdawanie dorocznych serduszek WOŚP jest wspaniałym przeżyciem, to jednak przez internet łączymy się ze sobą z najodleglejszych miejsc na świecie. Jednym kliknięciem stajemy się wspólnotą dążącą do celu i udowadniamy, że dzisiaj bardzo łatwo jest pomagać. Więc pomagamy, do końca internetu i jeden dzień dłużej! Michał Milejski Executive Manager, JaRock Wśród gamerów grających razem z WOŚP znalazł się także Jacob, który swoją przygodę z Orkiestrą zaczął od przekazania Fundacji 230 000 zł. Influencer zagrał w turniejach Fortnite PRO AM i Fortnite World Cup, a Epic Games wykonało płatność na wybrany przez streamera cel charytatywny. Ponadto na kilka dni przed Finałem – 6 stycznia – Jacob zorganizował również Dotarcie do szerokiej widowni zapewnia współpraca z internetowymi liderami opinii. Influencer marketing i wszystkie działania angażujące streamerów i youtuberów są coraz bardziej popularne i uzyskują bardzo dobre zasięgi. stream na swoim kanale YouTube, po którym za każdy FRAG wpłacił 5 zł na konto Fundacji WOŚP w ramach wsparcia 28. Finału. Wykorzystując nowinki technologiczne do zwiększenia zaangażowania użytkowników online, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Obecnie na koncie Fundacji WOŚP zaksięgowano ponad 100 mln zł. Dzięki szeroko dostępnym narzędziom internetowym jeszcze do końca stycznia można dokonywać wpłat na cel 28. Finału. O tym, czy nowe technologie i wzrost internetowych zasięgów wystarczyły, by WOŚP po raz kolejny pobił swój rekord, dowiemy się już na początku marca podczas ostatecznego ogłoszenia wyniku zbiórki 28. Finału. 7
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==