14 PROMUJ WYDARZENIA, WYKORZYSTUJĄC SPRAWDZONE APLIKACJE // Pierwsze medium, które przychodzi nam do głowy w zakresie promocji wydarzeń, to zdecydowanie Facebook. Nie bez powodu: jego funkcja tworzenia wydarzeń jest najbardziej rozwinięta na tle wszystkich innych serwisów. Od niedawna wydarzenia (jako osoby prywatne) możemy również tworzyć na LinkedIn. Instagram świetnie sprawdza się w relacjonowaniu wydarzeń, często na żywo, jak i budowaniu tam napięcia czy pokazywania tzw. backstage’u. Spis treści // TEMAT NUMERU // 04 Jak WOŚP dociera do nowych odbiorców w czasie finału? TWARZĄ W TWARZ // 08 Eventy budują więź z konsumentem OKIEM EKSPERTA // 12 Kto stoi za sukcesem polskiego holdingu hotelowego? MARKETING I PROMOCJA // 14 Promuj wydarzenia, wykorzystując sprawdzone aplikacje 18 Dostaniesz klucze do tajemnic historii 20 Co zrobić, żeby Twój giftpack nie wylądował w koszu? Postaw na nietuzinkowe rozwiązania DESTYNACJE EVENTOWE // 24 Targi, głupcze! 26 Największe hotele konferencyjne w Polsce 34 Janosikowe próby, Monster Roller, Rafting: co zrobić, gdy networking przy kawie to za mało? 36 Jak zorganizować udaną konferencję na miarę 2020 r.? 38 Wesele jak z bajki – marzenia a rzeczywistość 40 Niezwykłe miejsce, niepowtarzalny event. Zabierz gości pod ziemię! KNOW-HOW ORGANIZATORA // 44 Wystąpienia publiczne. Jak przemawiać ze sceny? PRZEGLĄD PRAWNY // 48 Zmiany w procedurze cywilnej. Dowiedz się, jak wpłyną na Twój biznes WIADOMOŚCI Z BRANŻY // 50 MPI Poland Chapter poszukuje odkrycia roku 2019 Meetings Week Poland 2020 51 Walne zgromadzenie członków MPI Poland Chapter 52 Czas na felieton: Eventowa „chwilówka” 54 Galaktyka Eventu 2020 2 EVENT MANAGEMENT POLSKA / Spis treści

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==