z doświadczaniem wydarzenia, multisensorycznością oraz zarządzaniem emocjami pojawiającymi się podczas niego. Zaangażowanie uczestników, zarówno emocjonalne, jak i fizyczne, to podstawa współczesnych eventów. Technologie VR (virtual reality) oraz AR (augmented reality) cieszą się sporą popularnością już od kilku lat wśród branżowców, ponieważ są łatwe w korzystaniu, mogą pomóc w przekazywaniu informacji o promowanym produkcie, jednocześnie uatrakcyjniając jego prezentację. Tym samym wydarzenie stało się swoistą projekcją, którą można doświadczyć, a to spowodowało, że eventy coraz bardziej swoją formą zaczęły przypominać sztukę. Branża eventowa rozwija się i zmienia bardzo dynamicznie. Każdy rok przynosi nowe, coraz ciekawsze i coraz lepiej zorganizowane wydarzenia. 2020 r. rozpoczyna kolejną dekadę, której główne trendy już teraz są bardzo wyraźnie widoczne. Jednym z najważniejszych niemal w każdej branży jest ekologia. Rosnąca świadomość wpływu na środowisko będzie także miała ogromne znaczenie w organizacji eventów i trudnym stanie się jej pominięcie. Środowiskowe kryzysy i ogromne zmiany w klimacie występujące na przestrzeni ostatnich lat spowodowały wzrost uważności oraz troski względem natury, co objawiło się w pojęciu sustainability. Dlatego doceniane będą wszelkie działania nakierowane na ekologię, recykling oraz edukację związaną z funkcjonowaniem planety i wpływem człowieka na nią. Zadziwić, zaskoczyć, doświadczyć – to kolejne cele, do których event managerowie będą dążyć na początku nowej dekady. 2019 – EVENT JAKO SPERSONALIZOWANE DOŚWIADCZENIE W 2019 r. w eventach bardzo często widoczny był wspomniany już trend ekologiczny oraz filozoficzny, nawiązujący do idei mindfulness oraz wellness, które zachęcają do prowadzenia zdrowego trybu życia, w zgodzie ze środowiskiem i w bliskości natury. Te nurty będą obecne również w bieżącym roku, podobnie jak koncepcje eventowe związane JAK ZORGANIZOWAĆ UDANĄ KONFERENCJĘ NA MIARĘ 2020 R.? // EKOLOGIA, KREATYWNE ROZWIĄZANIA, SUSTAINABILITY, PERSONALIZACJA I USER EXPERIENCE – TO NAJNOWSZE TRENDY W BRANŻY EVENTOWEJ. WESZLIŚMY W KOLEJNĄ DEKADĘ XXI W., KTÓRA PRZYNIESIE WIELE NOWOŚCI, ALE JEDNOCZEŚNIE BĘDZIE KONTYNUACJĄ KIERUNKÓW ROZWOJOWYCH Z POPRZEDNIEGO ROKU. W JAKIM KLIMACIE ODBĘDĄ SIĘ EVENTY W 2020 R.? JAK ZORGANIZOWAĆ UDANĄ I ZGODNĄ Z TRENDAMI KONFERENCJĘ? PROGNOZY PRZEDSTAWIA HUBERT RÓŻYCKI – EVENT MANAGER JEDNEGO Z NAJWIĘKSZYCH CENTRÓW ROZRYWKI W WARSZAWIE, HULAKULA. // promocja 36 DESTYNACJE EVENTOWE

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==