oraz uroczystości rodzinnych. Łącznie dysponuje 12 salami konferencyjnymi, z których największa, o powierzchni 1480 m2, pomieści nawet 800 gości. Oprócz tego dostępne są dwie restauracje, lobby bar, night club oraz cafe bar. Na uwagę zasługują również słoneczny taras z leżakami na drugim piętrze, basen z ciepłą wodą i atrakcjami wodnymi oraz łaźnie parowe, sauny i jacuzzi. Miłośników sportu i rywalizacji z pewnością ucieszą 4-torowy bowling, stoły bilardowe oraz sala do squasha. Wszystko to powoduje, że hotel jest doskonałym miejscem zarówno na rodzinny wypoczynek, jak i służbowy wyjazd o każdej porze roku. Planując organizację uroczystego bankietu czy firmowej imprezy w stolicy Małopolski, warto szczegółowo zapoznać się z ofertą hotelu Metropolo by Golden Tulip. Zlokalizowany w Krakowie obiekt posiada aż 20 przestronnych i wyposażonych w profesjonalny sprzęt sal konferencyjnych (m.in. w podwieszane projektory) o łącznej powierzchni zaplecza konferencyjnego 5000 m2. Sale mają dostęp do światła dziennego z możliwością całkowitego zaciemnienia. Ponadto, dzięki systemowi przesuwanych ścian, można je ze sobą łączyć, co pozwala na przeprowadzenie zarówno małych i kameralnych spotkań, jak i dużych wydarzeń na kilkaset osób. Zlokalizowany przy ul. Orzechowej w Krakowie hotel oferuje 220 komfortowych pokoi urządzonych w stylu chińskiego art deco, w tym 10 małych apartamentów z wanną lub prysznicem z hydromasażem. We wnętrzach hotelu goście mogą podziwiać m.in. tradycyjne chińskie wzory, ale również dostrzegą modernistyczne kształty kultury europejskiej. Znajdująca się na parterze restauracja Yulan serwuje dania kuchni chińskiej, jak i kuchni międzynarodowej. Do dyspozycji hotelowych gości jest też bardzo klimatyczny bar Lychee, w którym można miło spędzić czas przy dobrej kawie lub drinku. Do dyspozycji gości są także sauna sucha oraz siłownia- -fitness, a także specjalne strefy relaksu zaaranżowane w stylu azjatyckim. DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center to nowoczesny obiekt położony niespełna 1,3 km od hali widowiskowo-sportowej Tauron Arena. W jego ofercie znajdują się 232 pokoje gościnne, w tym apartament prezydencki. Stylowo zaaranżowane i profesjonalnie wyposażone pomieszczenia gwarantują komfortowy i relaksujący wypoczynek niezależnie od celu wizyty. Organizatorzy biznesowych wydarzeń mają możliwość skorzystania z 16 sal konferencyjnych oferujących miejsce dla maksymalnie 2000 uczestników. Dopełnieniem bogatej oferty hotelu są luksusowa Strefa SPA, Centrum Fitness oraz elegancka restauracja. Folwark Zalesie to przestronny obiekt zlokalizowany w samym sercu zielonej krainy, oddalonej zaledwie 25 km od Krakowa oraz 10 km od kopalni soli w Wieliczce. Ma 20 pokoi noclegowych urządzonych w tradycyjnym stylu, które wyposażone są w stylowe drewniane meble, telewizor oraz łazienkę z kabiną prysznicową. Z ich okien rozpościerają się piękne widoki na okoliczne lasy i góry, a także Tatry oraz Babią Górę. Łącznie są w stanie jednorazowo zakwaterować 56 gości. Ponadto obiekt do dyspozycji gości oddaje sześć klimatyzowanych sal szkoleniowych wraz z pełnym wyposażeniem w ekrany, projektory i mikrofony bezprzewodowe. Największa z nich – Sala Maneż – w parterze ma powierzchnię 640 m2, antresolę o powierzchni 500 m2 oraz scenę o powierzchni 50 m2. W układzie teatralnym może w niej zasiąść nawet 800 osób. Dostępne pomieszczenia mogą być łączone lub dzielone i tym samym stają się odrębnymi przestrzeniami z niezależną salą restauracyjną i salą taneczną oraz węzłem sanitarnym. Połączenie wszystkich sal umożliwia organizację wydarzenia dla 1500 osób na powierzchni bankietowej 2000 m2. Ogromnym atutem jest 30 ha łąk i lasów wokół obiektu, które nie tylko zachęcają do spędzania czasu na świeżym powietrzu, ale także dają możliwość organizacji firmowego pikniku do 2000 osób. W wolnej chwili warto skorzystać z 4-hektarowego Diving Range, będącym idealnym miejscem do nauki gry w golfa. Hotel ZAMEK RYN**** to unikatowy luksusowy hotel mieszczący się we wnętrzach pieczołowicie odrestaurowanego XIV- -wiecznego zamku krzyżackiego. Dzięki zastosowaniom nowatorskich rozwiązań designerskich i położeniu niedaleko mazurskiego jeziora jest świetnym miejscem na organizację konferencji o każdej porze roku. W jego ofercie znajduje się 350 miejsc noclegowych wkomponowanych w cztery odmiennie zaaranżowane skrzydła Zamku (Rycerskie, Komturskie, Więzienne i Myśliwskie), uroczą i kameralną Willę Pod Zamkiem czy znajdujący się nad samym jeziorem Gościniec Ryński Młyn. Z myślą o ludziach biznesu powstała profesjonalna przestrzeń, na którą składa się 10 sal konferencyjnych i szkoleniowych mogących pomieścić nawet 1000 gości. Profesjonalnie wyposażone pomieszczenia sprostają organizacji każdego rodzaju wydarzenia. Hotelowi goście z pewnością zadowoleni będą z bogatej oferty kulinarnej dwóch restauracji: Refektarz i Gościniec. Ponadto w podziemiach zamku znajduje się winiarnia. Po zakończonych obradach można skorzystać ze strefy SPA. W samym centrum Legnicy, jedyne 600 m od katedry i tuż obok Zamku Piastowskiego – jednego z najstarszych zamków w Polsce – mieści się Qubus Hotel Legnica, który do dyspozycji gości oddaje 440 miejsc noclegowych w 220 pokojach jedno- i dwuosobowych, Junior Suite oraz luksusowy apartament. Nowoczesny obiekt, będący jednym z największych ośrodków konferencyjno-szkoleniowych na Dolnym Śląsku, wyposażony jest w Centrum Kongresowe, które pomieści nawet 1000 osób. W jego skład wchodzi osiem sal konferencyjnych z systemem ruchomych, dźwiękoszczelnych ścian umożliwiających łączenie pomieszczeń oraz centrum szkoleniowe zlokalizowane na parterze. Profesjonalnie wyposażone pomieszczenia umożliwiają przeprowadzenie nie tylko konferencji, ale także organizacje dużych bankietów, kongresów firmowych czy warsztatów. Na uwagę z pewnością zasługuje również hotelowa restauracja, w której menu znaleźć można 22 smakowite propozycje, zarówno przystawek, zup, dań głównych, jak i niecodziennych deserów. W oddalonym o 70 km Wrocławiu, przy ul. Rakietowej 33, mieści się nowoczesny Terminal Hotel. Zlokalizowany w spokojnej okolicy, blisko wrocławskiego lotniska, ma 51 stylowo zaaranżowanych i klimatyzowanych pokoi, które łącznie mogą ugościć 110 osób. Hotel oferuje niemalże nieograniczone możliwości dotyczące organizacji konferencji, szkoleń, targów i różnego rodzaju imprez firmowych. W tym celu do dyspozycji gości oddaje trzy nowoczesne i eleganckie sale konferencyjne wraz z przestronnym lobby i foyer, salę multimedialną Pioneer (550 m2) oraz salę bankietową Galileo (900 m2). Ich usytuowanie na parterze daje nieograniczone możliwości aranżacyjne. Sale są wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny, który pozwala stworzyć odpowiednie warunki dla uczestników konferencji czy spotkań biznesowych. Ponadto nad prawidłowym przebiegiem organizowanego spotkania czuwa wykwalifikowana obsługa techniczna. Będąc w hotelu, nie sposób ominąć tutejszą Restaurację Rakietową, której wyborne dania zachwycą niejednego konesera. Smakowite potrawy z różnych stron Europy z akcentami rodzimej kuchni polskiej z pewnością zadowolą wszystkich gości. 30 DESTYNACJE EVENTOWE
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==