tym lepiej – to praktycznie darmowa reklama za każdym razem, gdy ktoś z niej korzysta. Zapewnij wybór wielu kolorów i wzorów drukowania. Dzięki nowej technologii możemy uzyskać piękny druk na swoich torbach w przystępnej cenie. Badania pokazują, że istnieją większe szanse, że torba dotrze do domu, jeśli ludzie będą mogli wybrać te, które lubią najbardziej. ZAPLANUJ Z WYPRZEDZENIEM Zrealizowanie wymarzonego wydarzenia zajmuje bardzo dużo czasu oraz niezliczone godziny przygotowań, dlatego czasem łatwo jest przeoczyć drobne szczegóły. Planowanie czegoś w rodzaju „torebki z dobrodziejstwami” nie powinno zostać odkładane do ostatniej chwili. Produkcja i wysyłka zamówień personalizowanych zajmują sporo czasu. Po co narażać siebie oraz dostawców na dodatkowy, niepotrzebny stres? Nie byłoby nic gorszego niż wspaniałe wydarzenie, które zawiodło w niektórych obszarach z powodu braku planowania. Giftpack ma być oryginalnym, nietuzinkowym detalem, który zachwyci gości eventu, a nie wymuszonym, zupełnie zbędnym elementem wymyślonym i zrealizowanym na ostatnią chwilę. ZABRAĆ CZY WYRZUCIĆ? Kluczowe pytanie, jakie zadaje każdy uczestnik, brzmi: „Czy tego potrzebuję, czy chcę?”. Należy więc pomóc im zobaczyć, jak mogą korzystać z zawartości giftpacków, sprawić, żeby rzeczy znajdujące się wewnątrz torby zainteresowały ich lub były gadżetami użytkowymi. Nie ma złotego środka na zadowolenie wszystkich ludzi jednocześnie, ale można przemyśleć strategię, do jakiej grupy odbiorców powędrują nasze upominki, jak funkcjonują i co przydałoby im się w codziennej pracy. Niektóre przedmioty z góry przeznaczone są tylko do kosza na śmieci. Możemy zauważyć, że bardzo często specjalne upominki powtarzają się na niemal każdych targach branżowych, konferencjach czy szkoleniach. Uczestnicy widzą je za każdym razem. Odpowiedzmy sobie na proste pytanie: ile butelek na wodę, kubków do kawy, breloków i długopisów potrzebuje jedna osoba? To jest po prostu nudne. Kiedy otwierając torbę prezentową, uczestnik po raz dziesiąty widzi pendrive czy powerbank, jedyne, co pomyśli, to: „Znowu to samo”. Niczym go nie zaskoczymy, niczym go nie zaintrygujemy i tym samym nie sprawimy, że zapamięta naszą markę na dłużej. Należy mieć na uwadze również fakt, że nie każdy chce czuć się jak chodząca reklama, dlatego warto umieścić jedynie subtelny logotyp firmy na brandowanych upominkach. Wówczas goście i pracownicy będą chętniej użytkować podarowane im gadżety. CO JEST TRENDY? Przedmioty użytkowe nigdy nie wyjdą z mody. Każdy z nas ich używa i potrzebuje w życiu codziennym. Warto jednak pamiętać o tym, że mogą one być serwowane w różnej postaci. Nadszedł czas, kiedy bardzo duży nacisk kładzie się na bycie ekologicznym. Wszechobecna walka z plastikiem oraz kierunek „zero waste” dotykają coraz szerzej całe społeczeństwo. W ofercie dostawców bardzo wielu branż, m.in. kosmetycznej, można znaleźć asortyment stricte z sektora EKO. Biodegradowalne opakowania, naturalne składniki czy produkty wielorazowego użytku z recyklingu to coś, co w dzisiejszych czasach jest doceniane i buduje pozytywny wizerunek firmy. Oto kilka przykładów ekologicznych pomysłów na gadżety: ∞ metalowe słomki w bambusowej tubie, ∞ lniane plecaki i torby na zakupy, ∞ poduszki podróżne oraz do spania wypełnione łuskami zbóż. Kolejnym sektorem ciekawych inspiracji na gifty dla gości eventu są rzeczy DIY, czyli zrób to sam (z ang. Do it yourself). Są to upominki, które wymagają działania ze strony odbiorcy, czyli angażują do wykonania pewnych czynności, aby osiągnąć cel. Każdy z nas w ciągu dnia ma wolną chwilę, którą może dowolnie spożytkować. Prezenty z kategorii DIY to różnego rodzaju gadżety, które osoba obdarowana musi „złożyć” sama. Pobudza to kreatywność, może być elementem odstresowującym w ciągu dnia, a co najważniejsze – daje niesamowitą frajdę z samego etapu tworzenia oraz finalnego sukcesu, jakim jest wykonanie zadania. Propozycje upominków DIY: ∞ model samochodu/budowli do złożenia, ∞ grow kit, czyli wyhoduj swoją roślinę, ∞ origami z instrukcją składania, nawiązujące do charakterystyki lub branży danej firmy. Dołączając przedmioty, które są zabawne lub niepowtarzalne, sprawisz, że uczestnicy będą mówić o wysiłku włożonym w zapewnienie tak wyjątkowych wrażeń w najdrobniejszych szczegółach. Wybranie odpowiednich elementów do uwzględnienia stanowi różnicę między ich wielokrotnym używaniem a wyrzucaniem po wyjściu z lokalu. 21
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==