kilkunastometrowa, rozświetlona choinka E.Wedel oraz czekoladowa rzeźba o wadze 56 kg. Wspieramy także akcję specjalną „Przyjemne poniedziałki z Wedlem”. W każdy poniedziałek paragon za produkty Wedla za kwotę minimum 15 zł można wymienić na drugi bilet, na lodowisko E.Wedel. Zima z Wedlem na PGE Narodowym potrwa do 8 marca. Dodam, że akcja na lodowiskach objęła również inne, największe polskie miasta, takie jak Bydgoszcz, Lublin, Łódź, Poznań i Białystok. Eventy na lodowiskach składały się ze „Strefy Przyjemności” – z podobnymi atrakcjami jak na stokach – a także „Strefy Małych Przyjemności” z animatorem prowadzącym gry i zabawy. Wspomniała Pani, że pojawiliście się Państwo także na stokach narciarskich? Zależało nam na zagwarantowaniu zimowej rozrywki również w innych częściach Polski, dlatego podjęliśmy się organizacji trzech, pięciodniowych eventów na stokach w Białce Tatrzańskiej oraz Czarnej Górze. Podczas tych wydarzeń można było odwiedzić „Strefę Przyjemności”, będącą miejscem regeneracji i wypoczynku po zimowych szaleństwach. Poza możliwością skosztowania gorącej czekolady w strefie były dostępne fotobudka, stanowisko do personalizacji czekolady, na którym można było wykonać własne oryginalne opakowania tabliczek oraz interaktywna gra edukacyjna, dzięki której uczestnicy poznawali sekrety związane z procesem produkcji czekolady. Zadbaliśmy także o atrakcje przeznaczone dla najmłodszych, czyli mobilną strefę zabaw o nazwie „Małe przyjemności” oraz górkę lodową i mini ski cross. W trakcie eventów na stokach organizowane były również meet up’y z ambasadorką akcji, Kompleksiarą. Od 2018 r. wspieracie Państwo e-sport. Na czym polega ta współpraca? Na początku marca 2018 r. Katowice po raz kolejny zamieniły się w centrum e-sportu za sprawą Intel Extreme Masters 2018 (IEM), czyli międzynarodowego turnieju e-sportowego. Finały turnieju odbywają się w katowickim Spodku od 2013 r. Zawody co roku przyciągają setki tysięcy osób. Już dwukrotnie pojawiliśmy się na nich jako wystawca, pomagając tym samym czerpać uczestnikom radość z grania. Nasz debiut w 2018 r. był oficjalnym rozpoczęciem działań marki Wedel w tym obszarze e-sportu. W strefie Wedel Up! Pod hasłem „Zagrajmy inaczej” przygotowaliśmy trzy rodzaje gier, proponując graczom nowe zasady. Na naszym stoisku czekały stanowiska CS:GO z padami, Project Cars 2, gdzie należało przejechać trasę na wstecznym biegu, oraz Pro Evolution Soccer z możliwością grania z zasłoniętymi oczami, będąc prowadzonym przez Zależało nam na tym, żeby dotrzeć do młodszych konsumentów, więc uznaliśmy, że e-sport będzie bardzo dobrym kanałem. Gaming jest traktowany jako dyscyplina sportowa. Planuje się nawet włączenie e-sportu do rozgrywek olimpijskich. Jest to olbrzymi trend na skalę światową, dlatego też nie mogliśmy zignorować tego faktu. 9
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==