Rozmawiała: Kinga Walczyk Proszę przybliżyć naszym czytelnikom, za jakie projekty odpowiada Pani w ramach marki E.Wedel? Moja stopka jest niefortunna, bo jest bardzo długa (śmiech). Jestem koordynatorem komunikacji marketingowej. Odpowiadam za bieżące działania z PR-u brandowego, w tym za eventy konsumenckie. Koordynuję również nasze działania branded contentowe, czyli lokowanie produktu w telewizji czy też komercyjną współpracę z wydawnictwami. Celem mojej pracy jest przede wszystkim połączenie interesów marki E.Wedel z interesami agencji PR-owej, z którą współpracujemy na co dzień. Jestem odpowiedzialna za zlecanie pracy agencji. Nasz wewnętrzny dział komunikacji (mediów) jest swego rodzaju „agencją wewnętrzną”, zbierającą briefy od teamu brandowego, a następnie zlecającą je agencjom. Jestem odpowiedzialna za prezentację efektów tych działań działowi marketingu, czyli poniekąd wcielam się w rolę reprezentantki agencji PR-owej. W jaki sposób podjęła Pani współpracę z tą marką? W E.Wedel pracuję od pięciu lat. Zaczęłam od programu stażowego „Grasz o staż”. Z czasem awansowałam na stanowisko specjalisty, a następnie koordynatora. To właśnie tutaj zdobywałam doświadczenie eventowe, ponieważ wcześniej nie realizowałam aż tak dużych projektów w tym zakresie. Oczywiście doświadczenie to podstawa, ponieważ ułatwia przewidywanie różnych scenariuszy. Praktyka udowadnia jednak, jak wielu rzeczy nie da się przewidzieć; i tutaj kluczową rolę odgrywa elastyczność osoby koordynującej eventy. Realizujecie Państwo dużo eventów konsumenckich… Spośród eventów zewnętrznych na uwagę zasługuje „Zima z Wedlem”, czyli projekt oferujący zimowe rozrywki w miejscach, gdzie zima jest najprzyjemniejsza – zarówno w miastach turystycznych, jak i górskich miejscowościach. Eventy odbyły się w 9 lokalizacjach – ostatni 22-23 lutego w Białymstoku. Podjęliśmy również współpracę z PGE Narodowym, który co roku zamienia się w Zimowy Narodowy. Jest to nasz cykliczny projekt, w ramach którego współorganizujemy zimowe wydarzenie w mieście. Atrakcjami na Zimowym Narodowym są: 12-metrowa Górka Lodowa E.Wedel, przeznaczona do zjazdów na pontonach wprost z trybun, tory do curlingu oraz kryty skatepark. Tegoroczną nowością jest natomiast Strefa Czekolady E.Wedel, w której można rozgrzać się przy gorącej czekoladzie oraz wziąć udział w grach i zabawach, takich jak Czekoladowe Puzzle czy Czekoladowy Quiz. Świąteczny nastrój wprowadzała też EVENTY BUDUJĄ WIĘŹ Z KONSUMENTEM // ROZMOWA Z DOMINIKĄ IGIELIŃSKĄ, KOOORDYNATOREM KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W E.WEDEL. // 8 TWARZĄ W TWARZ
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==