ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.eventmanagement.pl // REDAKTOR PROWADZĄCA / Kinga Walczyk / tel. 793 787 176 / kinga.walczyk@forum-media.pl // REKLAMA / Małgorzata Sieradzka / tel. (61) 66 55 884 / malgorzata.sieradzka@forum-media.pl // PROJECT MANAGER / Anna Kołodziej / anna.kolodziej@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Marta Chmielewska, Dariusz Ogrodnik, Anna Ledwoń-Blacha, Konrad Olczak // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Piotr Korytowski // DRUK / PAW DRUK // OKŁADKA / EXPO Mazury S.A., Grunwaldzka 55, 14-100 Ostróda, www.expomazury.pl // SERWIS ZDJĘCIOWY / Adobe Stock, Shutterstock // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. jak w każdym wydaniu naszego magazynu, także w tym przygotowaliśmy dla Was rozmowy z przedstawicielami naszej branży. Bohaterką jednego z wywiadów jest Agnieszka Huszczyńska, której zapewne nie muszę przedstawiać większości z Was. Rozmowa z pomysłodawczynią Forum Branży Eventowej uzmysłowiła mi, że droga, którą pokonała większość z nas, bywa zazwyczaj dość wyboista. Jesteśmy „tu i teraz”, ale ile musieliśmy pokonać, żeby dotrzeć do tego punktu, wiemy tylko my sami. Historia pani Agnieszki jest niezaprzeczalnym dowodem na to, że każdy ma swój cel, misję, a żeby je zrealizować, musi pokonać niejedną przeszkodę. Pani Agnieszka te przeszkody pokonała i dzięki temu w tym momencie znajduje się w miejscu, które z całą pewnością może nazwać „tym miejscem”. Niesamowite jest jednak to, że cała historia pani Agnieszki krążyła dookoła eventów. Często niekoniecznie bezpośrednio, ale analizując to, co wydarzyło się na przestrzeni lat, można stwierdzić, że kierowała ją pasja, a może nawet powołanie. Podejrzewam, że w naszej branży znajdzie się więcej podobnych przypadków, czyli osób, które odnalazły swoje „eventowe miejsce” po latach prób, a być może często i niepowodzeń. Konkluzja jest jednak taka, że warto słuchać tego, co gra w naszych sercach, i z podniesioną głową iść po swoje. Dzięki temu branżę eventową tworzą osoby wytrwałe, zdeterminowane i przepełnione pasją. A nie da się ukryć, że z takimi osobami współpracuje się najlepiej. O tym, jak pokonać przeszkody innego rodzaju, czyli wyzwania wizerunkowe postawione przed event managerem, pisze także Renata Razmuk, która eventy zna jak własną kieszeń. Warto pamiętać, że świat działa według zasady „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”, dlatego to, w jaki sposób kreujemy nasz wizerunek, ma ogromny wpływ na postrzeganie nas przez innych, rozwój kariery zawodowej, a także jakość współpracy. Mam nadzieję, że porady pani Renaty ułatwią Wam codzienną pracę oraz pomogą Wam wspiąć się na wyżyny profesjonalizmu. Warto jednak pamiętać, żeby nie zapędzić się w biegu ku profesjonalizmowi i zachować w sobie autentyczność, tak by wizerunek, który stworzyliśmy, był spójny. Ludzie cenią naturalność, a w czasach przesadnego PR-u bywa ona na wagę złota, dlatego bądźmy profesjonalni, ale przede wszystkim bądźmy sobą. Kinga Walczyk redaktor prowadząca „Event Management Polska” Drodzy Czytelnicy, 28 JAK STWORZYĆ KREATYWNY EVENT W KRÓTKIM CZASIE I NIE ZWARIOWAĆ? // Koncepcja kreatywna jest pierwszym i kluczowym elementem podczas tworzenia eventów – wie o tym każdy event manager. Jednak na liście „must” produkcji wydarzeń jest wiele punktów, od których zależy ostateczny efekt naszej pracy. Jest również czas – często ograniczony – który może wpłynąć zarówno na kreację, jak i przygotowanie eventu. Jak więc tworzyć kreatywnie, mając krótki deadline i duże oczekiwania? Partner wydania: 3

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==