JAK STWORZYĆ KREATYWNY EVENT W KRÓTKIM CZASIE I NIE ZWARIOWAĆ? Koncepcja kreatywna jest pierwszym i kluczowym elementem podczas tworzenia eventów – wie o tym każdy event manager. Jednak na liście „must” produkcji wydarzeń jest wiele punktów, od których zależy ostateczny efekt naszej pracy. Jest również czas – często ograniczony – który może wpłynąć zarówno na kreację, jak i przygotowanie eventu. Jak więc tworzyć kreatywnie, mając krótki deadline i duże oczekiwania? Wyobraź sobie taki scenariusz: dostajesz fantastyczny brief od klienta. Wiesz, że masz szansę poszaleć kreatywnie, zabawić się ze swoją wyobraźnią, a nawet stworzyć wydarzenie, które może w przyszłości otrzyma nagrody branżowe. Ogromnie istotne jest również tworzenie konceptów, które będą przykładem dla innych, zainspirują, jak mądrze zarządzać wszystkimi narzędziami, które są dostępne na rynku (technika, wyjątkowa scenografia itd.). Marzenie kreatywnego, prawda? Wykorzystujesz całą swoją wiedzę, kreatywną energię, tworzysz idealny scenariusz – powstaje event doskonały. Bo masz czas, żeby spotkać się z innymi ludźmi, wymienić się pomysłami, porozmawiać, znaleźć milion rozwiązań. Tworzenie eventu w rzeczywistości wygląda jednak odrobinę inaczej. KIM SĄ KREATYWNI? Pracując z kreatywnymi, wyrobiłam sobie bardzo dobrą opinię na ich temat. Oto kilka spostrzeżeń: ∞∞ Mają charyzmę, czyli są osobami wiecznie głodnymi. Chcą się rozwijać, poznawać, zmieniać marketing, projektować eventy, które będą miały wpływ na świat. Przede wszystkim CHCĄ. ∞∞ Nie patrzą na inne agencje, bardzo rzadko porównują swoje działanie z innymi. Liczy się dla nich tylko ich własny proces twórczy. ∞∞ Słowo jest ich ulubionym narzędziem. Sprytnie wykorzystując moc swoich własnych słów, np. w prezentacji, są w stanie przedstawić wszystko. I są tego świadomi. ∞∞ Są wizjonerami. Czasem zdarza im się „popłynąć”, ale mądrze oceniające osoby w tym szaleństwie znajdą najlepsze rozwiązanie. Kreatywni, z którymi mam przyjemność pracować, to ludzie o szerokich horyzontach, niezwykle pomysłowi, ale i umiejący pracować zgodnie z opracowanymi procedurami, szanujący terminy realizacji. Tekst: Justyna Fabisiak Z artykułu dowiesz się: Jak wygląda praca kreatywna w branży eventowej. Jak tworzyć kreatywne koncepcje. Jak nie dać się stresowi. Jak stworzyć event doskonały, mając niewiele czasu. Partner wydania: 28 KNOW-HOW ORGANIZATORA

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==