Partner wydania: Stadion Energa Gdańsk podsumowuje 5 lat działalności! // Stadion Energa Gdańsk to multifunkcyjny, czterogwiazdkowy obiekt zgodny ze standardami UEFA, który od pięciu lat wykorzystywany jest jako miejsce rozgrywek sportowych, ale też centrum biznesu, rekreacji i rozrywki. Powstał na rozgrywki UEFA EURO 2012 i od tamtej pory z roku na rok rozbudowuje ofertę i powiększa grono klientów. Z okazji 5 lat funkcjonowania podsumowano aktywność obiektu w obszarze działań eventowych i korporacyjnych. // Stadion Energa Gdańsk to dla wielu obiektów i w Polsce, i za granicą przykład efektywnego zarządzania samym stadionem, ale też wykorzystania terenu przyległego. Znajomość branży i umiejętność definiowania kierunków rozwoju przez zespół Stadionu budują przewagę konkurencyjną obiektu na rynku. A ponieważ konkurencja z innymi miejscami organizacji eventów odbywa się głównie w zakresie możliwości dostosowania obiektu do potrzeb klienta oraz działań urozmaicających eventy, Stadion ma bardzo silną pozycję przetargową. Ofertą zarówno dla biznesu, jak i klienta indywidualnego obiekt wygrywa różnorodnością i elastycznością z innymi centrami rozrywki i lokalizacjami organizacji eventów biznesowych. – Światowe trendy zarządzania obiektami takimi jak Stadion Energa Gdańsk wskazują jednoznacznie na konieczność rozwijania różnorodnej oferty dla klientów biznesowych, których potrzeby są coraz większe. Zdiagnozowaliśmy tę potrzebę bardzo wcześnie, dużo szybciej niż wiele podobnych obiektów w Europie i od dwóch lat dumnie chwalimy się rozwijaną cały czas koncepcją FUN ARENY – centrum rekreacji i rozrywki zlokalizowanym na terenie Stadionu – mówi Tomasz Kowalski, prezes zarządu Arena Gdańsk Operator, zarządca Stadionu Energa Gdańsk. Liczby mówią Z roku na rok liczba eventów korporacyjnych na Stadionie Energa Gdańsk rośnie – w 2012 r. było to 56 wydarzeń, a w 2015 r. już 125. To ponad 10 spotkań biznesowych miesięcznie, co ma swoje odzwierciedlenie w ogólnej liczbie korzystających z oferty stadionu. Rok 2016 będzie rekordowy pod względem frekwencji – tylko latem 2016 r. (od końca maja do początku września) ponad 240 000 osób odwiedziło Stadion, uczestnicząc w meczach, koncertach, imprezach korporacyjnych czy atrakcjach FUN ARENY. – Od samego początku funkcjonowania obiektu ugościliśmy w bursztynowych progach 2 827 007 osób! – dodaje Tomasz Kowalski. Jesteśmy obiektem pierwszego wyboru dla firm eventowych i instytucji szukających miejsca na wydarzenia biznesowe, zarówno te duże na 1000 osób, jak i mniejsze, na 20–30. Cieszymy się, że klienci darzą nas zaufaniem i coraz chętniej decydują się na współpracę z zespołem Stadionu Energa Gdańsk. Uzupełnieniem oferty biznesowej obiektu jest FUN ARENA, która działa od dwóch lat. W okresie od czerwca do końca sierpnia bieżącego roku ze stałej oferty FUN ARENY skorzystało już prawie 80 000 osób. Z tego 42 000 skorzystało z takich atrakcji, jak gokarty, escape rooms, tyrolka, strefa parkour i park trampolin, a ponad 35 500 chętnych zwiedziło bursztynowy obiekt od środka w ramach wycieczki z przewodnikiem. Stadion Energa Gdańsk stał się stałym punktem spotkań dla gdańszczan i jedną z głównych atrakcji turystycznych na mapie Trójmiasta. Bogactwo wydarzeń i ich różnorodna tematyka sprawiają, że obiekt ten w minionym sezonie był miejscem dla każdego. Każdy, i mały, i duży, fan sportu czy motoryzacji mógł znaleźć tu coś dla siebie. 62 Wiadomości z branży
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==