Partner wydania: czuję się zaszczycony, móc przywitać Was w tym miejscu, ponieważ jest to znak, że się udało! Tak oto pierwszy numer magazynu „Event Management Polska” ukazuje się w wersji drukowanej i nie jest to tylko zasługa naszej redakcji. Wiele zasług przypisuję właśnie Państwu, naszym drogim Czytelnikom i Czytelniczkom, ponieważ to właśnie Wy zainspirowaliście nas do pracy nad tym projektem licznymi zapytaniami, które spływały do nas od osób związanych z szeroko rozumianą branżą MICE oraz HoReCa, które mają bardzo wiele wspólnych mianowników. Magazyn, który trzymacie Państwo w dłoniach, powstał, by rozwiązywać problemy i stawiać czoła wyzwaniom codziennej pracy event managerów i wszystkich osób, które mają do czynienia z organizacją eventów w Polsce. Wiemy, że praca w branży eventowej nie jest prosta, ale wierzymy, że uda nam się przekazać Państwu wiedzę i doświadczenie najlepszych praktyków i ekspertów z rynku, które choć trochę ją ułatwią. Z przyjemnością odsyłam Państwa do lektury tekstu stanowiącego temat numeru, bowiem wybór lokalizacji eventu to kwestia kluczowa, to decyzja, która może zaważyć na jego sukcesie. Nie można jej zbagatelizować, więc podpowiadamy, o czym należy pamiętać, wybierając lokalizację naszego eventu. Skoro już jesteśmy przy temacie: może dobrym miejscem na imprezę naszej firmy będzie sala kinowa? Przyglądamy się jej zaletom i wadom, rozstrzygamy, dla jakiego typu eventów będzie ona najlepszym rozwiązaniem. Coraz częściej zwieńczeniem (a czasem znaczącą częścią) szkolenia, konferencji czy kongresu jest impreza integracyjna. Wyszukaliśmy dla Państwa ciekawe scenariusze na imprezy i zabawy typu „teambuilding”, bo warto połączyć przyjemne z pożytecznym i przy okazji zabawy zbudować z grupy pracowników zgrany zespół. Mamy nadzieję, że treści zamieszczone w naszym magazynie spotkają się z Państwa zainteresowaniem i że przyszły rok spędzimy razem, doskonaląc znajomość branży MICE. Niniejszym zapraszam do lektury i życzę Państwu wesołych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnej atmosferze oraz szczęśliwego nowego roku, który, mam nadzieję, będzie napędzał branżę eventową jeszcze bardziej niż 2016 r.! Maciej Podgórski redaktor naczelny „Event Management Polska” Szanowni Państwo, ADRES REDAKCJI / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 / www.biznes-hotel.pl // REDAKTOR naczelny / Maciej Podgórski / tel. (61) 66 83 153 / maciej.podgorski@forum-media.pl // REDAKTOR prowadzący / Ewa Karczewska / tel. (61) 66 55 742 / ewa.karczewska@forum-media.pl // Reklama / Dominika Gąsiorowska / (61) 66 55 885 / dominika.gasiorowska@forum-media.pl // STALI WSPÓŁPRACOWNICY / Beata Anna Święcicka, Sebastian Surendra, Maciej Karczewski, Krzysztof Kogut, Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf // RADA MERYTORYCZNA / Sławomir Wróblewski, Dagmara Plata-Alf, Dariusz Ogrodnik // PROMOCJA / Ewa Antkiewicz / tel. (61) 66 55 762 / ewa.antkiewicz@forum-media.pl // PRENUMERATA / Ewelina Angrot / tel. (61) 66 83 167 / ewelina.angrot@forum-media.pl // REDAKTOR TECHNICZNY / Alina Widomska // DRUK / Poligrafia Janusz Nowak Sp. z o.o. // OKŁADKA / Sala Ziemi, Międzynarodowe Targi Poznańskie // SERWIS ZDJĘCIOWY / Fotolia // WYDAWCA / Forum Media Polska Sp. z o.o. / ul. Polska 13 / 60-595 Poznań / tel. (61) 66 83 153 / fax (61) 66 55 806 // PREZES ZARZĄDU / Magdalena Balanicka // Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych oraz zastrzega sobie prawo do skrótów i redakcyjnego opracowania tekstów przyjętych do druku. // www.forum-media.pl // Copyright do wydania / Forum Media Polska Sp. z o.o. 20 Jak skutecznie uzyskać informację zwrotną po evencie? // Organizując konferencje zawodowo, zależy nam niezmiennie na wysokim poziomie naszych realizacji, wysokiej jakości prelekcji i przede wszystkim na zaangażowaniu uczestników w prowadzone wykłady. Każdy element wydarzenia składa się na rezultat, jakim jest doświadczenie wszystkich uczestników, o którym powinniśmy uzyskać precyzyjne informacje. Konstruktywne zbieranie opinii i feedbacku po konferencji okazuje się nie lada wyzwaniem, zarówno ze względu na występujące trudności w konstruowaniu prawidłowych ankiet, jak i związane ze znajomością technologii, które powinniśmy w tym zakresie wykorzystać. 3
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==