Partner wydania: 04 Lokalizacja, czyli jak wybrać miejsce na event? // Bez względu na to, jakie wydarzenie przygotowujemy, „miejsce” zawsze stanowi słowo klucz, od którego zaczyna się opowiadane przez nas eventstory. Historia, którą chcemy zaciekawić i do której chcemy zaprosić uczestników wydarzenia. Miejsce ma eventową moc – magiczną siłę przyciągania, ale i fatalistyczną siłę rażenia. Dlatego wybierać należy z rozwagą, pamiętając jednak o odwadze, tak by dane miejsce stało się kluczem do naszego eventowego sukcesu i stworzyło historię, która na długo pozostanie w pamięci uczestników wydarzenia. Spis treści // temat numeru // 04 Lokalizacja, czyli jak wybrać miejsce na event? 10 Miejsce ma znaczenie, czyli jaki wpływ na sukces eventu ma lokalizacja wydarzenia? Twarzą w twarz // 12 20 lat rynku spotkań biznesowych w Polsce marketing // 16 Skuteczna komunikacja – jak dobrze wypromować wydarzenie? 20 Jak skutecznie uzyskać informację zwrotną po evencie? 24 Marketing multisensoryczny ma moc! Jak trafić do klientów i pozostać w ich pamięci? Know-how organizatora // 26 ABC organizacji eventu w sali kinowej 31 Hotel Riviera – klimatyczne miejsce na event 32 Nowatorskie eventy na Mazurach 34 Poczuj się na evencie jak ryba w wodzie – sposoby na skuteczny networking 38 Imprezy integracyjne dla firm – jak z grupy pracowników zbudować zespół? Destynacje eventowe // 42 Destynacje eventowe: Poznań Technologie i innowacje // 50 Beacony – jak trafić do uczestników eventów? Raport // 54 Podsumowanie badania „Rynek spotkań biznesowych pod lupą: Kto? Co? I gdzie?” Przegląd prawny // 58 Umowa na organizację imprezy w obiekcie – na co zwrócić uwagę? wiadomości z branży // 62 Stadion Energa Gdańsk podsumowuje 5 lat działalności! 63 Eventy w HAVET Hotel Resort & SPA***** Katalog Firm // 64 Katalog firm Event Management Polska / Spis treści 2
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==