Partner wydania: to, co trzymamy w rękach i czego dotykamy, przejmujemy – w sensie psychologicznym – w posiadanie. Podnosi to subiektywną wartość rzeczy i zwiększa gotowość do kupna. Magic Cube czy logoloop, niejako w zastępstwie, czynią rzeczy abstrakcyjne namacalnymi i wywołują psychologiczny efekt przejmowania w posiadanie. Wspomnę jeszcze o efekcie społecznej multiplikacji – ludzie spontanicznie przekazują sobie kostkę z rąk do rąk, wymieniają na jej temat opinie, pośrednio zwiększając zasięg przekazu reklamowego poprzez osobistą rekomendację. – W jaki sposób oferowane przez Państwa produkty wpisują się w założenia marketingu multisensorycznego? – Myślimy i uczymy się także rękami. Okazuje się, że prawie 72% ludzkich emocji wywoływane jest przez zmysł dotyku, a nie, jak mogłoby się wydawać, przez wzrok czy słuch. Nasze produkty w odbiór komunikatu reklamowego bardzo mocno angażują ręce, co ma kluczowe znaczenie z punktu widzenia marketingu multisensorycznego. Haptyczne właściwości, odbierane przez dłonie, wpływają na podświadomie postrzeganą jakość przedmiotu i korzyść z jego używania – to, co w dotyku odbieramy jako dobre, jest przecież dobre. Efekt ten dotyczy nie tylko różnych produktów handlowych, ale także mediów komunikacyjnych i przekazywanego przez nie komunikatu. Płynne ruchy logoloop, delikatne kliknięcia kostki, precyzja wykończenia, jakość materiałów, odpowiedni ciężar i intrygujący mechanizm składania dyskretnie przekazują odbiorcy wyobrażenie o wiedzy, fachowości, kreatywności i elastyczności, a także wszechstronności i innowacyjności nadawcy komunikatu. – W jaki sposób działa Magiczna Kostka? Co możemy na niej umieścić i do czego zastosować? – To, co fascynuje nas w kostkach i kartach, to fakt, że widzimy, że one działają, ale nie wiemy jak! Pojawiający się przy pierwszym kontakcie „efekt wow!” wcale nie jest najważniejszy, gdyż pozostają one atrakcyjnym i skutecznym medium również po wielu kolejnych kontaktach. Na kostkach i kartach możemy umieścić dowolny komunikat. Kostka może być wizerunkowa i ogólnie prezentować firmę na zewnątrz, może promować produkt lub usługę, ale może też służyć do rekrutacji pracowników, celów szkoleniowych, employer brandingu czy komunikacji wewnętrznej. Jeśli chodzi o eventy, to produkowaliśmy kostki, które były zaproszeniami na konferencję, oraz takie, które były pamiątką z firmowego jubileuszu. Zastosowań jest mnóstwo. – Na jaką pomoc z Państwa strony może liczyć firma chcąca w sposób niestandardowy zaprezentować swoją ofertę? – Firmy najczęściej przychodzą do nas już z konkretnym pomysłem na jeden z modeli Magic Concepts, Rubik’s lub logoloop. Niezdecydowanym pomagamy dokonać wyboru, który najlepiej będzie odpowiadał ich potrzebom komunikacyjnym i możliwościom budżetowym. Część klientów powierza nam przygotowanie projektu graficznego. Ostatnim jego etapem jest zawsze opracowanie animacji 3D, aby zamawiający mógł zobaczyć, jak płaski projekt przeistoczy się w trójwymiarowy obiekt. reklama www.rubiksgift.pl www.magicconcepts.net www.logoloop.eu Wzbogać swój media mix o magiczny dotyk! Skuteczny marketing musi wywoływać emocje i zdobywać serca odbiorców. Najprostsza droga do celu wiedzie często nie przez mózg, ale w rzeczywistości – przez ręce. Dotyk nadaje komunikatom reklamowym nowy wymiar. Wzbudza zaufanie, uwiarygadnia i wzmacnia siłę przekazu. Sprawia, że odbiorcy stają się bardziej otwarci na nowe informacje. Lepiej je także zapamiętują. Media haptyczne to więcej zaangażowania, więcej emocji, więcej sprzedanych produktów i usług! Domico. Dystrybutor marek Magic Concepts, Logoloop i Rubik’s Promotion w Polsce. ul. Libelta 1, 62-040 Puszczykowo, T. +48 61 874 91 37, M. +48 606 977 480, email: biuro@domico.pl, www.domico.pl 25
RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwMjc0Nw==